بسیاری از کاربران نیازهای خود را نمی شناسند و بدون اطلاعات کافی هزینه های زیادی را پرداخت می کنند.

به گزارش خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران: در دنیای امروز کمتر کسی است که در دست خود گوشی همراه و یا در منزل رایانه و لپ تاپ نداشته باشد. در سال های اخیر با وجود شرکت های متعدد فناوری اطلاعات و رقابت تنگاتنگ میان آن ها باعث ایجاد طرح ها و پروژه های بسیاری در دنیای تکنولوژی شده است که به طور میانگین 3 دستگاه و یا نرم افزار جدید در هفته وارد بازار می شود و هدفشان تامین نیازهای بشر است اما این تکنولوژی های متعدد به چه میزان با نیازهای ما سازگار و یا از کدامیک باید استفاده کنیم؟

شاید شخص شما یک تبلت و یا یک لپ تاپ داشته باشید و یا وسایل دیگر، آیا دستگاه شما مطابق با نیازهای شما است؟ آیا نسبت به هزینه ای که پرداخت کرده اید پاسخ مثبتی دریافت کرده اید؟ شما قبل از خرید و تهیه ی قطعات و یا دستگاه های رایانه ای باید تمام جوانب را در نظر بگیرید.

ابتدا نیاز خود را کاملاً بشناسید ببینید دقیقاً از تهیه دستگاه مورد نظر چه استفاده ای می کنید سپس مدل های مختلف را که پاسخ گوی شما هستند ارزیابی کنید.

به هیچ عنوان از تکنولوژی های نوظهور استفاده نکنید زیرا هنوز پاسخ مثبتی از سمت کاربران داده نشده است و بسیاری از شرکت ها حتی پس از گذشت یک هفته ارائه محصول مجدداً نسخه ی جدیدی را عرصه می کنند زیرا متوجه می شوند که محصول خود دارای عیوبی بوده است و در نتیجه درمی یابیم که محصولات پس از این که در بازار به اصطلاح جا افتادند می توان به آن اعتماد داشت.

همچنین سعی کنید حدلامکان از نمایندگان رسمی خرید نمایید زیرا در نمایشگاه های مجاز محصولات خود را برای ارزیابی شما کاربران فراهم کرده اند که می توانید با آن ها کار کنید و نقاط ضعف و قدرت آن را بسنجید  پس از خرید مطمئن هستید که از پشتیبانی بالایی برخوردار خواهید بود و در پایان به هیچ عنوان به تبلیغات توجه نکنید زیرا اگر محصولی مفید باشد شرکت سازنده هزینه ی زیادی را برای تبلیغ پرداخت نخواهد کرد./ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار