پرویز حبیب آبادی گفت: شاعران بی تمایل به شرکت در جشنواره شعر فجر در چهار فصل زندگی می کنند.

پرویز حبیب آبادی شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره شعر فجر بزرگترین رویداد در کشور و بسیار مهم و مثمر ثمر خواهد بود.
وی ادامه داد: این رویداد بین المللی فرصت خوبی است که شاعران شعار خود را به عرصه ظهور بگذارند.
حبیب آبادی با اشاره به اینکه دو دوره دبیر جشنواره شعر فجر بود، گفت: اینطور که مرسوم بوده پیشکسوتان در جشنواره سعی می کنند تا عرصه را برای شاعران جوان باز کنند تا استعدادهای بالقوه به توان های بالفعل تبدیل شود و این یکی از اهداف اصلی برگزاری جشنواره فجر است.
حبیب آبادی تصریح کرد: با توجه به اینکه جشنواره شعر فجر در هفتمین منزل خودش است تا بحال حاشیه ای نداشته و بسیار خوب و مطلوب برگزار شده است.
وی افزود: این جشنواره آنقدر قابل اهمیت است که باید به آن به طور جدی پرداخته شود و هر سال گسترده تر از سال گذشته و موضوعات بیشتری به آن اضافه شود و کسانی که توانایی در حوزه ی داوری دارند حضور جدی پیدا کنند.
حبیب آبادی با اشاره به شرکت نکردن تعدادی از شاعران نامدار در هفتمین جشنواره شعر فجر گفت: به نفع شعر کشور است که سلايق فردي را در آن دخالت ندهیم و باید گفت که شعر فصل پنجم زندگی است بنابراین شاعرانی که نمی خواهند شرکت کنند در چهار فصل زندگی کرده و ما پیشنهاد می کنیم که در پنج فصل زندگی کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار