به گفته رئیس بخش اورژانس بیمارستان مدرس آمار میزان ترک از اورژانس با رضایت شخصی در حال حاضر از 15 درصد سال گذشته به 9 درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر یزدانی، رئیس اورژانس بیمارستان مدرس امروز 18 بهمن در مراسم افتتاحیه اورژانس جدید این بیمارستان افزود: طبق آمار دی ماه بیش از 5 هزار نفر به بخش اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده اند که از این بین 864 نفر تحت نظر در اورژانس قرار گرفتند، در واقع 60 درصد این بیماران تحت نظر در بخش  قلب و 40  درصد دیگر در بخش های دیگر بستری شده اند.

وی با بیان اینکه در دی ماه حدود 800 نفر از  طریق اورژانس در بخش های این بیمارستان بستری شده اند گفت: میزان ترک از اورژانس با رضایت شخصی نسبت به مشابه سال گذشته کاهش یافته است به طوریکه سال گذشته این میزان 15 درصد بوده ولی امسال به 9 درصد رسیده است.

یزدانی عنوان کرد: اورژانس جدید دارای 11 طرح، یک اتاق ایزوله، اتاق عمل، یک ICU دو تخته با 20 نیروی پرستاری، یک بهیار و 4 کمک بهیار است.

به طوریکه هر پرستار باید پاسخگوی 3 تخت باشد و مشکل کمبود پرستار یکی از معضلات جدی این بخش است که امیدواریم با حمایت دانشگاه بتوانیم تعداد پرستاران این بخش را افزایش دهیم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار