مسابقات ليگ برتر هندبال اين هفته نيز پيگيري مي شود و صدرنشينان به مصاف هم مي روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت هاي ليگ برتر هندبال مردان در هفته 15 از امروز پنج شنبه 19 بهمن آغاز مي شود و تيم هاي حاضر در اين دوره طي دو روز به مصاف هم مي روندو در اين بين و در حساس ترين ديدار فولاد مباركه سپاهان ميهمان سبزوار خواهد بود تيم هايي كه هر دو مدعي قهرماني اين فصل هستند.
 
در ادامه گزارش آمده است، در ديدار روز پنج شنبه تيم ثامن الحجج مشهد به مصاف ستاره فروغ كرمان مي رود و روز جمعه 20 بهمن نماينده تهران يعني تنها تيم نظامي نيروي زميني برابر هپكوي اراك قرار مي گيرد، شهرداري تبريز از صنعت مس كرمان پذيرايي خواهد كرد و ثامن الحجج سبزوار به ديار نماينده اصفهان خواهد رفت.
 
لازم به ذکر است: به دليل كنار رفتن شهرداري اروميه از گردونه رقابت ها، تيم هايي كه در ادامه مسابقات با اين حريف داشتند استراحت خواهند كرد و با اين تفاصيل كاسپين قزوين در هفته پانزدهم هم استراحت خواهد كرد تيمي كه در ته جدول ليگ قرار دارد و بايد تلاش مضاعف كند تا جايگاه خود را در اين رقابت ها ارتقاء دهد و در نخستين سال حضور خود به رده پايين تر سقوط نكند.
 
گزارش ديگري مي افزايد: هم اكنون تيم فولاد مباركه سپاهان و مشهد با 26 امتياز و به خاطر تفاضل گل بالاي نماينده اصفهان نسبت به نماينده خراسان در جدول ليگ برتر اول و دوم هستند و ثامن الحجج سبزوار نيز با 24 امتياز در رتبه سوم اين رقابت ها قرار دارد.
 
بر اساس این گزارش: ليگ برتر هندبال بر اساس استاندارد اروپايي برگزار مي شود و تيم هاي حاضر در ليگ هر هفته به ديدار هم مي روند و اگر در گذشته چند هفته مانده به پايان فصل قهرمان مشخص بود ولي در اين دوره اين طور نيست و فعلا سه تيم مدعي قهرماني هستند و هيچ چيز مشخص نيست./مح
برچسب ها: شهرداری ، تبریز ، دلیل ، گردونه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار