جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای از پذیرش دانشجویان بدون کنکور در پردیس البرز دانشگاه تهران انتقاد کرد و رئیس دانشگاه تهران نیز در نامه‌ای به این انتقاد پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جنبش عدالتخواه دانشجویی پس از پذیرفته شدن دانشجویان بدون کنکور در پردیس البرز دانشگاه تهران موسوم به دانشگاه تهران 2 و همچنین آیین‌نامه‌ وزارت علوم مبنی بر «غیر مجاز و نامعتبر بودن پذیش کارشناسی ارشد و دکتر بدون کنکور» در نامه‌ای به رئیس این دانشگاه لزوم تعیین تکلیف دانشجویان پذیرفته شده را متذکر شد.

متن کامل نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی و جواب مکتوب فرهاد رهبر بدین شرح است:

حضور ریاست محترم دانشگاه تهران

جناب آقای دکتر فرهاد رهبر

سلام علیکم؛

با توجه به آیین نامه شماره 2/203245 وزارت علوم ابلاغی تاریخ 20 دی ماه 91 مبنی بر "غیرمجاز و نامعتبر بودن پذیرش کارشناسی ارشد و دکتری بدون کنکور" لازم است سریعا در مورد دانشجویان پذیرفته شده در پردیس البرز دانشگاه تهران (دانشگاه تهران 2) تعیین تکلیف شود.

طبق این آیین نامه مدارک تحصیلی پذیرفته شدگان دو ترم اخیر این مجموعه غیررسمی و فاقد امکان ارزشیابی است. بنابراین لازم است این دسته پذیرفته شدگان از سرگردانی درآمده و نتیجه امر به اطلاع عموم دانشگاهیان رسانده شود.

 ارتقای جایگاه داخلی و بین المللی دانشگاه تهران و تبدیل شدن به مهد واقعی علم و ایمان را از خداوند بزرگ خواستاریم.

 با تشکر

جواب مکتوب فرهاد رهبر به نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی:

سلام

از راهنماییتان متشکرم

لزومی به تعیین تکلیف کردن برای شما نمی‌بینم، زیرا اطلاع شما از همه آیین‌نامه‌ها و مقررات بسیار ناچیز است. توصیه می کنم به‌جای برخورد از موضع بالا که باعث تضعیفتان می‌شود ابتدا همه جانبه بررسی بفرمایید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار