يک منبع آگاه دانشگاه تهران گفت: علت احضار 12 نفر از دانشجويان دانشگاه تهران به کميته انضباطي توسط فرهاد رهبر، اعتراض به هتاکي نسبت به امام هادي(ع) است.

يك منبع آگاه دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در توضيح علت احضار 12 نفر از دانشجويان معترض به هتاکي نسبت به امام هادي(ع) به کميته انضباطي، توسط رئيس دانشگاه تهران، اظهار داشت: در يكي دو سال گذشته، فرهاد رهبر و تيم مديريتي دانشگاه تهران، برنامه هاي بسيج دانشگاه تهران را به بهانه هاي مختلف لغو كرده اند. از جمله لغو برنامه 16 آذر 1390 كه مصادف با محرم بود که با سکوت از سوي بسيج دانشجويي مواجه شدند.

وي با بيان اينکه مجموعه مديريتي دانشگاه تهران و شخص فرهاد رهبر مجوز مهمانان مدعو در برنامه ها را بدون هيچ توضيحي لغو مي كنند، گفت: توضيح فرهاد رهبر براي لغو برنامه هاي بسيج دانشگاه تهران تنها جمله "چون من مي گويم" است.

اين منبع آگاه در ادامه با بيان اينکه آخرين برنامه، عزاداري براي امام هادي(ع) و اعتراض به عملکرد نشريه صبح امروز بود، تصريح کرد: علت مخالفت با اين مسئله از سوي فرهاد رهبر برهم نريختن نظم بود و توضيحات ما را قبول نكردند و بعد از گذشت دو سه روز 12 نفر از اعضاي بسيج دانشگاه را به كميته انضباطي احضار كردند و گفتند اين مراسم بدون مجوز برگزار شده است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: نكته جالب اينجاست كه در اين مراسم مسئولين نهاد رهبري و مسئولين فرهنگي دانشگاه تهران حضور داشتند كه فيلم و عكس آن موجود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار