"داو خنين" نماينده حزب چپگراي "حداش" در كنست رژيم صهيونيستي كه از مخالفان نتانياهو و احزاب راستگراي آن رژيم محسوب مي شود با انتقاد از سياست هاي اقتصادي دولت نتانياهو اظهار داشت كه نتانياهو جنگ عليه كارگران را آغاز كرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ماكاي، اين نماينده كنست رژيم صهيونيستي به ناكارآمدي "دادگاه هاي كارگري" در رژيم صهيونيستي اشاره كرده و اظهار داشته كه نظام قضائي اسرائيل بايستي اصلاح شود.

وي با اشاره به محدوديت هاي موجود در رژيم صهيونيستي در مورد اعتصاب كارگران مي گويد "قانون موجود مانع از آن مي شود تا كارگران آزادانه خواسته هاي خود را بيان نمايند و خواهان احقاق حقوق خود شوند.

وي در انتقاد از کابينه نتانياهو اظهار داشته "اين دولت با سياست هاي رياضت اقتصادي خود فشار زيادي را بر كارگران وارد ساخته است. دولت نتانياهو در طول سه ماه گذشته اجازه برگزاري تظاهرات كارگري را نداده است و در صدد است تا دادگاه هاي كارگري را منحل كند." 

روزنامه چپگراي صهيونيستي "هاارتص" نيز اخيرا اظهار داشته بود كه دولت نتانياهو در پي اجراي شديدتر سياست هاي اقتصادي "نئوليبرال" (اقتصاد بازار آزاد) است و مي خواهد مانع از برگزاري تظاهرات صنفي كارگران شود. فدراسيون كارگري اسرائيل اظهار داشته كه تمامي تلاش خود را براي جلوگيري از اجراي اين سياست هاي توسط دولت نتانياهو بكار خواهد گرفت. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار