امام جمعه محلات گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای روشنگری و نمایش اقتدار و عزت مردم با بصیرت ایران اسلامی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ربانی صبح امروز در دیدار با خواهران بسیجی سپاه شهرستان محلات به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: فجر سر آغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و رهایی ملت از ظلم و ستم زورگویان است.

وی با بیان اینکه امام راحل در بهمن ماه سال 1357 با توکل بر خدا و پشتوانه مردمی توانست ایران اسلامی را برای همیشه از شر ظلم و ستم رهایی بخشد، تاکید کرد: انقلاب اسلامی مدیون اندیشه‌های بلند امام راحل و جان فشانی‌های شهدا و ایثارگرانی است که با فداکاری‌های خود، ارزش‌های الهی و اسلامی را زنده کردند و استقلال و سربلندی ایران اسلامی را رقم زدند.

امام جمعه محلات گفت: انقلاب اسلامی یکی از نعمت‌های الهی بود که به وسیله حضرت امام خمینی(ره) برای ملت ایران محقق شد.

ربانی در ادامه افزود: در شرایط کنونی که دشمنان اسلام و انقلاب با کینه و عداوت علیه ملت ایران هر روز پروژه‌ای جدید را برنامه‌ریزی می‌کنند، باید همه مردم با بصیرت لازم نقشه شوم آنان را از بین ببرند.

وی گفت: بسیجیان همواره طلایه‌دار جهاد با دشمنان بوده‌اند، به گونه‌ای که در هر لحظه بحرانی که احساس نیاز به آنان شد مخلصانه خود را به خط مقدم انقلاب رسانده و ذره‌ای از کمک خود به این نظام دریغ نکردند.

امام جمعه محلات با اشاره به توطئه‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون علیه ایران اسلامی تصریح کرد: امروزه بسیجیان باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند و با بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی خود هجمه‌های دشمنان را ناکام بگذارند.

ربانی تاکید کرد: بسیجی باید توطئه‌های دشمنان را به خوبی بشناسد و در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم و سخت تلاش و انجام وظیفه کند./ج1

برچسب ها: نمایش ، توطئه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.