عضو جامعه روحانيت مبارز با بيان اينکه حبيبي در دوران مسئوليت معاون اولي نقش آفرين بود گفت: هيچ توصيه‌اي به نامزدهاي انتخاباتي ندارم.

"حجت‌الاسلام علي اکبر ناطق نوري" در حاشيه مراسم تشييع پيکر "حسن حبيبي" عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به شخصيت وي به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: حبيبي يک شخصيت جامع و کاملي بود که همه دغدغه‌اش رشد ايران اسلامي بود.

وي افزود: مرحوم حبيبي به معني واقعي کلمه خدا ترس بوده و به عنوان يک شخصيت فرهنگي مصر بوده هر آن چه را که مي‌داند تدوين و به جامعه عرضه کند.

عضو جامعه روحانيت مبارز در ادامه تصريح کرد: از برکات عمر حسن حبيبي آثاري است که به عنوان مکتوب به جا مانده و حاصل سال‌هاي تحقيق ايشان است.

وي در ادامه به نقش‌ آفريني حسن حبيبي در اوايل انقلاب اشاره کرد و گفت: حسن حبيبي در انقلاب نيز نقش آفريني‌هايي داشته و در تدوين قانون اساسي موفق عمل کرده است.

ناطق نوري تصريح کرد: حبيبي در دوران تصدي معاون اول هاشمي رفسنجاني نقش بسيار خوبي داشته و بسيار مفيد و شخصيت فرهنگي، انقلابي و وطن دوستي داشت.

رئيس اسبق قوه مقننه در ادامه و در پاسخ به اين سوال که آيا توصيه‌اي به مسئولان و نامزدها در آستانه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري داريد گفت: هيچ توصيه‌اي در اين زمينه ندارم.

گفتني است، مراسم تشييع حسن حبيبي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با حضور هاشمي رفسنجاني، سيد محمد خاتمي و بسياري ديگر از شخيصت‌هاي کشورمان قبل از ظهر امروز جمعه 13 بهمن ماه از مقابل بنياد ايران شناسي برگزار شد.

انتهاي پيام/
پ2
برچسب ها: نوری ، حبیبی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار