سرپرست تیم های ملی کشتی فرنگی معتقد است با نبود ملی پوشان المپیکی هم، تیم ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی قدرت لازم را دارد.

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: آخرین مرحله اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی از 12 بهمن شروع شده و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می رود.

وی ادامه داد:10 فرنگی کار عصر امروز (12 بهمن) برای حضور در جام وهبی امره راهی ترکیه می شوند و سایر نفرات نیز زیر نظر رسول جزینی تمرینات خود را در خانه کشتی ادامه خواهند.

جعفری درباره ترکیب اعزامی به جام وهبی امره گفت: در وزن 55 کیلو گرم شیرزاد بهشتی و سامان عبدولی در 60 کیلو گرم محمود پاپی در وزن 66 کیلو گرم رامین طاهری و محمد کریمی در وزن 74 کیلو گرم پیام بویری در 84 کیلو گرم علی قیطاسی و یوسف قادریان در 96 کیلو گرم سامان نوروزی و در 120 کیلو گرم بهنام مهدیزاه نفراتی هستند که در تورنمنت بین المللی جام وهبی امره که طی روزهای 14 و15 بهمن در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود کشتی خواهند گرفت.

سرپرست تیم های ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: هرچند به غیر از بشیر باباجانزاده سایر نفرات المپیکی در مسابقات جام جهانی کشتی نخواهند گرفت اما این دلیل نمی شود که ما تیم دسته و پا بسته ای باشیم بلکه با همین نفرات جوان و با انگیزه تمام تلاش و انرژی خود را برای موفقیت در این رقابتها به کار خواهیم گرفت.

جعفری درباره بلاتکلیفی تیم های ملی در رده نوجوانان و جوانان نیز اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور دررده نوجوانان هفته گذشته در ماهشهر برگزارشد و این هفته نیز مسابقات جوانان در ایلام انجام خواهد شد اما برگزاری اردوهای تیم ملی در این 2 رده به بعد از مسابقات جام جهانی موکول شده است.

مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی روزهای 1 و2 اسفند ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزارخواهد شد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار