در صورتی که ورزشگاه غدیر اهواز برای دیدار‌های استقلال خوزستان تاییدیه نگیرد بازی‌های این تیم در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

تیم فوتبال استقلال خوزستان خود را آماده دیدار با شمس آذر در هفته چهارم لیگ برتر می‌کند. شاگردان «بوژوویچ» در این بازی میهمان هستند و باید در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین رو در روی حریف خود قرار گیرند.

در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر، استقلال خوزستان میزبان چادرملو اردکان خواهد بود که هنوز ورزشگاه میزبان این دیدار انتخاب نشده است. ورزشگاه غدیر اهواز در حال بازسازی و بعید است که تا پایان ماه شهریور آماده انجام مسابقات شود. به این ترتیب و با توجه به اینکه ورزشگاه شهدای فولاد هم نمی‌تواند میزبان بازی‌های استقلال خوزستان باشد، مدیران این باشگاه مذاکراتی را با مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان داشته اند تا تا زمان آماده شدن ورزشگاه غدیر اهواز بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه تختی آبادان برگزار کنند.

البته قرار است در تاریخ ۲۵ یا ۲۶ شهریور مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه غدیر اهواز بازدید به عمل آورند و در صورتی که تاییدیه سازمان لیگ صادر نشود بازی‌های خانگی استقلال خوزستان در تختی آبادان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار