دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: فسخ قراردادم با پرسپولیس کاملا قانونی بوده و راه را درست رفتم، زیاد به شایعات توجه نمی‌کنم.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال درباره برد تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی امارات در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: من این ۲ برد را به مردم کشورمان تبریک می‌گویم، چون ۲ بازی سخت را پشت سرگذراندیم. به هر حال در مسابقات مقدماتی جام جهانی بازی‌های اول و دوم  به خصوص دیدار اول خیلی سخت است. خدا را شکر توانستیم در این شرایط سخت به برد دست یابیم. ما در بازی اول شرایط خوبی از نظر  چمن  نداشتیم  داشتیم،   اما آنطور که باید مردم را راضی می‌کردیم نتوانستیم، چون مردم دوست دارند همیشه تیم ملی با گل‌های بیشتری حریفان خود را ببرد و موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما متاسفانه چمن اجازه خلاقیت به بازیکنان را نداد. بازی دوم را دیدید که با یک تیم خوب بازی داشتیم و امارات توانسته بود تیم قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا  را در کشورش شکست بدهد.  بازی سرتر نسبت به امارات انجام دادیم و بازی خوبی را پشت سر گذراندیم و امیدوارم مردم راضی باشند و ان شا الله بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم.  

او درباره اینکه  ملی پوشان خیلی موقعیت گلزنی در بازی با امارات  از دست دادند، گفت: بعضی وقت‌ها اتفاقات می‌افتد و ما هم دوست داریم که بتوانیم ۱۰، ۱۵ دقیقه آخر را با خیالی آسوده دنبال کنیم، اما متاسفانه بعضی از وقت‌ها به این صورت می‌شود. به هر حال یک روز با  ۲ توپ ۳ گل می‌زنید و یک روز می‌بیند که هر چه توپ می‌زنید توپ‌ها گل نمی‌شوند. متاسفانه بعضی از بازی‌ها به این صورت است، اما  توانستیم بازی روان و رو به جلو انجام دادیم. این چمن شخصیت تیم ملی را نشان داد و ثابت کردیم و در فیفا دی بعدی ۲ بازی سخت با تیم‌های ازبکستان و قطر داریم.  

بیرانوند درباره درخواستش برای زمین مسابقه گفت: ما که بازیکن تیم ملی هستیم و نمی‌توانیم به خودمان اجازه بدهیم که زمین برای تیم ملی انتخاب کنیم. اکنون در این تایم نمی‌توانیم بگوییم که چمن خوب برای تیم ملی پیدا کنند، اما به نظرم بهترین درخواست این است که زمین مناسب نداریم و دوست دارم  بازی تیم ملی برابر تیم ملی قطر  را در تبریز برگزار کنند. مردم و هواداران تبریز لیاقت این را دارند که حداقل یک بازی تیم ملی شان را در شهر خود ببینند. چمن خوبی در تبریز وجود ندارد و مردمان خونگرمی هم هستند و مطمئنم که استقبال خوبی هم می‌کنند. آنها این لیاقت را دارند که تیم ملی بازی بزرگ مقابل قطر را آنجا برگزار کند. ورزشگاه تبریز از لحاظ چمن و امکانات جزو بهترین‌ها در ایران است.  

دروازه بان ملی پوش کشورمان درباره اینکه  شایعات پیرامون رای پرونده‌اش که در زمان بازی‌های تیم ملی پخش شد، عنوان کرد:نه، من به این مسائل توجه نمی‌کنم، چون می‌دانم که اکنون این موضوع ۱۰ بار است که تکرار می‌شود. حالا نمی‌دانم اینها دشمنان من هستند یا تیم ملی، اما  به نظرم ۵۰-۵۰ است. به هر حال بعضی‌ها دوست دارند تمرکز من را از بین ببرند که هم برای تیم ملی و هم برای خودم.   نتوانم مثمرثمر باشم. با توجه به اینکه این اتفاق تکراری است و خودم می‌دانم که فسخ قراردادم با پرسپولیس کاملا قانونی بوده و کارم را درست رفتم، زیاد به این مسائل و شایعات توجه نمی‌کنم و کارم را می‌کنم. من هم درخواست دارم که هر چه زودتر این اتفاق تمام شود و رای صادر شود و برای مردم خوب است. رسانه‌ها و ادمین‌ها دنبال سرگرمی و بازدید زیاد نباشند که مردم را سرکار بگذارند و هم خیال خودشان و هم خیال من را راحت کنند.  

او درباره اینکه پیشنهاد برگزاری بازی تیم ملی در تبریز را به مسئولان فوتبال داده است، گفت: این پیشنهاد خودم است و فدراسیون فوتبال و مسئولان تیم ملی باید خودشان تصمیم بگیرند و آن چیزی که دیدیم و چمن مناسبی نداریم. به نظرم برگزاری بازی در کیش از لحاظ آب و هوایی، استادیوم و حضور مردم مناسب نیست، اما اینکه بازی در تبریز باشد خیلی بهتر است، چون مردم تبریز لیاقت این را دارند که یک بازی تیم ملی را از نزدیک ببینند.   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار