مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:نقشه غرب تجزیه کشورهای اسلامی است/ تلاش دشمنان براي رواج سکولاریسم در میان مسلمانان،غرض‌ورزان حق حضور در فضاي سياسي کشور را ندارند و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نقشه غرب تجزیه کشورهای اسلامی است/ تلاش دشمنان براي رواج سکولاریسم در میان مسلمانان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/10/766793_408.jpg

 رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقشه غرب تجزیه کشورهای اسلامی است، گفت: استکبار جهانی به دنبال این است که میان ایران و سایر کشورهای اسلامی وحدت به وجود نیاید چراکه منافع حیاتی آمریکا لطمه خواهد دید و غرب در تلاش است تا سکولاریسم در میان مسلمانان رواج يابد.

معرفي سرپرست جديد وزارت ارتباطات تا يكشنبه / قطعيت استيضاح وزير كار تا اين لحظه
 عضو هيئت رئيسه مجلس از معرفي سرپرست جديد وزارت ارتباطات تا روز يکشنبه هفته آينده خبر داد و گفت: جلسه استيضاح وزير کار نيز در اين روز برگزار خواهد شد.

غرض‌ورزان حق حضور در فضاي سياسي کشور را ندارند

 دبيرکل جامعه اصناف و بازار گفت: نبايد اجازه داد بعضي از افراد که ناسالم هستند و در پرونده آنها غرض‌ورزي به جمهوري اسلامي ايران ثابت شده است بار ديگر در صحنه سياسي کشور حضور پيدا کنند.

لاريجاني:هیچ امری نمی‌تواند مانع حمایت ایران از سوریه شود/ شیخ احمد حسون:سوریه پشتیبانی‌ ایران را فراموش نخواهد کرد
 رئیس مجلس در دیدار با مفتی سوریه گفت: هیچ چیز نمی‌تواند مانع ادامه حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایرانی از ملت و دولت سوریه در شرایط کنونی شود.

غرب به اشتباهات خود در مورد سوریه پی برده است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد که غربی‌ها و برخی کشورهای منطقه به اشتباه خود پی بردند که باعث درگیری در سوریه شدند.

بیانیه پایانی بیست و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی
 اندیشمندان اسلامی پس از پایان بیست و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با صدور بیانیه‌ای بر ضرورت ارائه راهکارهای عملی و اجرایی در راستای ایجاد تقریب مذاهب اسلامی و تشکیل امت واحده اسلامی تاکید کردند.

ترور 10 ايراني بي گناه در 10 بهمن‌ماه
گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

اجماع اصولگرایان برای حمایت از قاليباف قریب به واقعیت و منطقي‌تر است
 دبيركل جهادگران ايران اسلامي گفت: در بین گزینه‌های مطرح برای نامزدی ریاست جمهوری، قالیباف کسی است که علاوه بر داشتن شاخصه کارآمدی، کارنامه خوبی دارد بنابراین اجماع اصولگرایان برای حمایت از وي قریب به واقعیت و منطقي‌تر است.

ضرورت اعمال اشد مجازات براي جرايم مالي
 يک وکيل دادگستري گفت: جرايم مالي اثرات مخربي بر اقتصاد و معيشت آحاد جامعه دارند و بايد براي مجرماني كه مرتكب فساد مالي مي‌شوند اشد مجازات يعني اعدام در نظر گرفته شود.

بخش تعاون بايد به صورت يک سازمان مستقل فعاليت کند

 عضو کميسيون کشاورزي با بيان اينکه بخش تعاون اهميت زيادي در توسعه کشور دارد، گفت: بخش تعاون بايد به صورت يک سازمان مستقل فعاليت کند تا بتوان از ظرفيت‌هاي اين بخش در توسعه کشور بهره برد.

بررسی تناقضات قانونی محیط زیست در بخش معدن در مركز پژوهشها

مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، مشکلات بخش معدن را در بعد قوانین بررسی کرد.

برگزاری انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی ضعف‌های این رژیم منحوس را نمایان‌تر کرد
 یک کارشناس سیاست خارجی گفت: انتخابات اخير پارلمانی رژیم صهیونیستی زواياي جديدي از اختلافات و ضعف‌هاي دروني این رژيم اشغالگر را نمایان‌تر کرد.

مدعيان قدرت در دنيا چاره‌اي جز تغيير رويه مقابل ايران ندارند
 مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس با بيان اينکه رعايت حقوق بشر به معناي استفاده همه از انرژي صلح‌آميز هسته‌‌اي است گفت: مدعيان قدرت در دنياي غرب بايد رويه خود را در مذاکرات با ايران تغيير دهند؛ چرا که ملت ايران از حقوق حقه خود ذره‌اي کوتاه نخواهد آمد.

لابی صهیونیستی، تنها دلیل ناآرامی در منطقه
یک کارشناس سياست خارجي با اشاره به نفوذ بالاي لابي صهيونيستي در سياست‌هاي خصمانه آمريکا گفت: اگر لابي صهيونيستي از اعمال فشار خود بر دولت آمريکا بکاهد منطقه با آرامش همراه خواهد بود.

تبعيت از بيانات رهبري شرط اصلي در تحقق وحدت ميان مسئولان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/7/759009_426.jpg

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: احترام به اجرای قانون، تبعیت از بیانات رهبری و پایبندی به رکن اصلی نظام که همان ولايت فقیه است از موارد قابل ذکر برای حفظ وحدت بین مسئولان است.

رعايت ادبيات سالم مابين فعالان سياسي الزاميست
 عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده بايد ادبيات سالم مابين فعالان سياسي حاکم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار