دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: احترام به اجرای قانون، تبعیت از بیانات رهبری و پایبندی به رکن اصلی نظام که همان ولايت فقیه است از موارد قابل ذکر برای حفظ وحدت بین مسئولان است.

مصطفی میرآخورلی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ضمن تبريک هفته وحدت اظهار داشت: ایجاد تفرقه بین مسلمین از اصلی‌ترین اقدامات دشمن برای تسلط  بر امت اسلامی است.

وی با بیان اینکه نابودی وحدت میان مسلمین، برگ برنده و امید دشمن به حساب می‌آید گفت: مسلمانان با تاکید بر اشتراکات میان خود، قله‌هاي پیشرفت و ترقی را در  جهان فتح مي‌کنند.

میرآخورلی افزود: اقدامات وهابی‌ها و بهائیت که هر دو این فرقه ساخته انگلیس به حساب می‌آیند باعث اختلاف میان شیعه و سنی شده که باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از بسط این اختلافات انجام داد.

این فعال دانشجویی در ادامه به حفظ وحدت ميان مسئولان کشور اشاره کرد و  بیان داشت: یکی از راهکارها برای وحدت میان مسئولین، خدمت خالصانه  به مردم، حسن نيت و تلاش براي سربلندی نظام است.

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در پايان خاطر نشان کرد: کنار گذاشتن لجبازی میان شخصیت‌ها و مسئولان، احترام به اجرای قانون، تبعیت از بیانات رهبری و پایبندی به رکن اصلی نظام که همان ولايت فقیه است از دیگر موارد قابل ذکر برای وحدت بین مسئولان است که همه موارد بهتر است که براي سربلندي نظام مقابل دشمنان از سوي مسئولان و مردم رعايت شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: میرآخورلی ، راهکار ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار