دبيرکل جامعه اصناف و بازار گفت: نبايد اجازه داد بعضي از افراد که ناسالم هستند و در پرونده آنها غرض‌ورزي به جمهوري اسلامي ايران ثابت شده است بار ديگر در صحنه سياسي کشور حضور پيدا کنند.

احمد کريمي اصفهاني دبيرکل جامعه اصناف و بازار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: فضاي باز سياسي که در کشورمان وجود دارد اين موضوع را اثبات مي‌کند که برگزاري انتخابات در جمهوري اسلامي ايران اهميت و حساسيت بسياري دارد لذا مردم و مسئولين بايد نسبت به  برگزاري اين فرآيند هوشيار باشند.

وي افزود: بعضي از جريانات و طيف‌هاي سياسي درصدد هستند فضاي سياسي کشور را در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده غبارآلود کنند لذا انتظار مي‌رود که مسئولين در راستاي ايجاد آرامش در فضاي سياسي کشور وارد عمل شوند تا نقشه‌هاي شوم دشمنان بار ديگر خنثي شود.

کريمي اصفهاني اظهار داشت: نبايد اجازه داد بعضي از افراد که ناسالم هستند و در پرونده آنها غرض‌ورزي به جمهوري اسلامي ايران ثابت شده است بار ديگر در صحنه سياسي کشور حضور پيدا کنند.

دبيرکل جامعه اصناف و بازار تصريح کرد: اين موضوع براي تمامي دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران بايد ثابت شود که مردم اجازه نخواهند داد آنها فضاي سياسي کشور را به مانند حوادث پس از انتخابات 88 بار ديگر آشفته کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: انتخابات ، بازار ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار