سومین جشنواره تلویزیونی جام جم با حضور کشورهای جهان اسلام و تولیدات پاک برگزار می شود.

مهدی فرجی، دبیر دومین جشنواره تلویزیونی جام جم در خصوص تقدیر از خبرنگاران برجسته در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بعد از برگزاری دومین جشنواره تلویزیونی جام جم از خبرنگاران برجسته ای که در راستای ارتقاي و محتوای جشنواره دست به قلم برده‌اند تقدیر می شود.
وی اظهار داشت: در دومین جشنواره تلویزیونی جام جم 210 اثر در 4 بخش به دبیرخانه رسیده که از میان آنها به 35 اثر برگزیده، جوایزی اهدا می شود.
فرجی با اشاره به تعداد آثار رسیده در هر بخش گفت: 188 اثر در بخش کودک و نوجوان، 44 اثر در بخش فیلمهای تلویزیونی، 24 اثر در بخش سریالهای کمدی و 60 اثر در بخش مسابقات به دست ما رسیده است.
مدیر شبکه یک سیما با اشاره به حضور یکساله بعضی از فیلمهای تلویزیونی افزود: در کنار بررسی یک دوره هشت ساله آثار بعضی از فیلمهای تلویزیونی یکساله نیز در بخش رقابت شرکت داده شده اند.
دبیر دومین جشنواره با اشاره به کیفیت آثار گفت: همه ‌آثار فاخر و از کیفیت قابل توجهی برخوردارند و داوران از دیدن آنها ابراز رضایت داشته اند.
وی در خصوص نظر هیئت داوران در تمامی بخش ها گفت: داوران با دیدن همه آثار در یک زمان مشخص به ارزش و کیفیت آثار تلویزیونی بیشتر پی می‌برند و آن آثار را بسیار ارزشمند ارزیابی کردند.
مدیر شبکه یک سیما در خصوص بین المللی شدن سومین جشنواره تلویزیونی جام جم تصریح کرد: از سال 92 سومین جشنواره تلویزیونی جام جم به صورت بین المللی و با حضور کشورهای جهان اسلام برگزار می شود.
فرجی با اشاره به تحریم صدا و سیما از سوی کشورهای غربی  اظهار داشت: پاسخ ما به این کشورها عرضه و تولید آثار پاک و حضور کشورهای جهان اسلام در جشنواره های آینده است که این امر خود نقش بسزایی را در تغییر افکار جهانی خواهد داشت./ص
برچسب ها: جشنواره ، جام جم ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار