سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: بهترین بازیکنان از جمله صمد، مهدی کامرانی و حامد آفاق برای شرکت در بازیهای غرب آسیا به تیم ملی دعوت می شوند.

مهمد بچیروویچ با تاکید بر این موضوع که لیست نفرات حاضر در بازیهای غرب آسیا تنها انتخاب خودش بوده به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بهترین تیم را شامل نفراتی چون آفاق، نیکخواه و کامرانی در بازیهای غرب آسیا شرکت می دهیم و از طرفی تعدادی بازیکن جوان را هم کنار این نفرات می گذاریم البته این تیم از ترکیب اعزامی به مسابقات کاپ آسیا در ژاپن متفاوت خواهد بود.

**غرب آسیا تدارکاتی جام ملت ها است

 وی در واکنش به اینکه با توجه به صعود تیم ایران به جام ملت های آسیا و با قهرمانی در کاپ آسیا، چه لزومی به شرکت تیم اصلی در میانه بازیهای لیگ بود اشاره کرد: ما از همین حالا برای مسابقات آسیایی آماده می شویم و این مسابقات فرصت خوبی برای انجام چند بازی خوب با ترکیب اصلی تیم است چون سال آینده شانس زیادی برای انجام بازیهای آماده سازی خوب نداریم چون اروپایی ها زودتر از آسیا مسابقات خود را برگزار می کنند. از طرفی لبنان و اردن هم با توجه به توزیع سهمیه جام ملت های آسیا، با ترکیب کامل خود به تهران می آیند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام درباره بازی این تیم مقابل پتروشیمی گفت: در ابتدای این دیدار تحت تاثیر هفته قبل بودیم اما به تدریج شرایط بهتر شد در نهایت هم نبودن مهدی کامراني کمی شرایط را سخت کرد چون سجاد مشایخی هنوز جوان است و برای اولین بار در این شرایط بازی می کرد. وحید حاجیان هم با توجه به بازیهای کم فصل قبل چندان اعتماد به نفس نداشته و فرید اصلانی هم در بهترین روز خود نبود.

 بچیروویچ اضافه کرد: صمد بازی خیلی خوبی مقابل پتروشیمی انجام  داد اما از روز قبل با 39 درجه تبی که داشت اصلا نمی دانستیم که به بازی می رسد یا نه.

** در پلی آف با 7 یا 8 نفر بازی  می کنیم

وی درمورد حامد آفاق و سانی بچیروویچ گفت: هر دو نفر آنها بازیکنان خوبی هستند چطور می توان اين بازیکنان خوب را به طور کامل کنترل کرد؟ ما در هر حال تلاش زیادی برای این کار انجام دادیم.
 
بچيررويچ اشاره کرد: ما در بازیهای پلی آف با 10 نفر بازی نمی کنیم بلکه هفت یا هشت بازیکن را از بین نفرات انتخاب می کنیم تا تنها بازیها را ببریم. تا به حال شانس زیادی به جوانان داده ایم اما  به هر حال هر بازیکن و مربی ای تنها به بردن علاقمند است تا زمان پلی آف السون هم هر بازی شرایط بهتری پیدا می کند و زوج مکمل خوبی برای مارکو خواهد بود من این بازیکن را با توجه به حضور مارکمیلیچ انتخاب کردم مطمئنا با برگشت مهدی و حضور صمد ترکیب، تیم ما در مرحله بعد بسیار قوی تر خواهد شد./مح

برچسب ها: شرکت ، در ، بازیهای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار