تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته هفتم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مقابل تیم پیکان در خانه والیبال با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

علی نادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه اشتباهات داوری در بازی شب گذشته باعث بر هم ریختن نظم تیمی ما شد. شاهد بودیم که امیر حسینی پاسور تیم پیکان وقتی از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از زمین بیرون رفت یک بازیکن دیگر برون تعویض به جای وارد زمین شده و قصد سرویس زدن کرد هیچ از داوران و ناظران هم به حضور وی اعتراض نکردند و به نوعی قانون به راحتی زیر پا له شد.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه یادآور شد: در طول مسابقات لیگ باشگاهی همیشه داور دوم حمید راهجریان، نادر انصاری بوده است اما در بازی شب گذشته به راحتی این 2 زوج داوری که از هماهنگی خوبی برخوردار بودند را از هم جدا کرده و محمد عشق دوست به عنوان داور دوم راهجریان سوت زد.

وی یادآور شد: به نظرم وقتی در طول مسابقات لیگ یک بازی حساس و سنگین برگزار می شود اعضای سازمان لیگ باید نسبت انتخاب افراد بهتر عمل کنند. تا این گونه مسائل در طول بازی بوجود نیاید.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه در ادامه خاطر نشان کرد: تیم والیبال پیکان در بازی شب گذشته یک روز استثنایی و عالی را پشت سر گذاشت، بازیکنان این تیم در تمامی نقاط عالی و بی نقص ظاهر شدند.

نادی گفت: ما هم روز خوبی را داشتیم اما متأسفانه آسیب دیدگی من و برخی اشتباهات داوری باعث شد تا ما نتوانیم نتیجه مورد دلخواه خود را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: جایگاه ما در جدول رده بندی خوب است، با تیم سایپا هم امتیاز هستیم و با تیم سوم جدول سه امتیاز فاصله داریم این بدان معناست که برای رسیدن به پلی آف فرصت جبران داریم که نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد./مح
برچسب ها: هماهنگی ، سوت ، بازیکن ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار