در حاشیه برگزاری بخش کودک و عروسکی جشنواره تئاتر بسیج در شاهرود، هنرمندان حاضر در این جشنواره به برگزارکنندگان آن نمره 20 دادند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، دبیر اجرایی بخش کودک و عروسکی دهمین جشنواره تئاتر بسیج در مراسمی که به همین مناسبت در سالن کنفرانس هتل پارمیدای این شهر برگزار شد، گفت: همه دست‏اندرکاران برگزاری جشنواره سنگ‏تمام گذاشتند و انصافا نمره 20 شایسته آنهاست.

حسن عابدی افزود: همه امور مربوط به برگزاری جشنواره با دقت و در کمال ادب و احترام از سوی مجریان دنبال شد و به شکر خدا، کمبودی احساس نشد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی تصریح کرد: بخش کودک و عروسکی جشنواره‌ سراسری تئاتر بسیج، درخور شأن بسیج و هنرمندان بسیجی برگزار شد.

عابدی خاطرنشان کرد: 10 گروه نمایشی از استان‌های تهران، کرمان، مرکزی، گلستان، آذربایجان شرقی، قزوین، کردستان، اردبیل، خراسان رضوی و سمنان در این جشنواره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: قابلیت‌ها و توجه ویژه شاهرودی‌ها به مقوله تئاتر و هنرهای نمایشی باعث شد تا امروز شاهد برگزاری شایسته این جشنواره در این شهر باشیم و از این آزمون سربلند بیرون آییم.

دبیر علمی جشنواره‏های تئاتر رضوی ادامه داد: هنرمندان حاضر در جشنواره به واسطه میزبانی مطلوب شاهرودی‌ها دعا خواهند کرد تا جشنواره بعدی تئاتر سراسری نیز در این شهرستان برگزار شود./ج1

برچسب ها: سمنان ، جشنواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.