عضو کميسيون کشاورزي با اشاره به تاکيد امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري به توجه به بخش کشاورزي گفت: کشاورزي، زير بناي توسعه و پيشرفت کشور است و اکثر کشورهاي پيشرفته از اين طريق به توسعه دست يافتند.

علي ايرانپور نماينده مردم مبارکه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه توسعه کشت گلخانه‌اي در ایران به عنوان يکي از انواع کشت مدرن نياز به حمايت‌هاي مالي دارد، گفت: براي اينکه کشت گلخانه‌اي بتواند جايگاه خود را در ميان انواع روش‌های کشاورزی باز کند،‌ نيازمند حمايت‌هايي از جانب وزارت جهاد کشاورزي است و اهتمام ویژه مسئولان را می‌طلبد.
 
وي با بيان اين که کشت گلخانه‌اي از بازار پسندي مطلوبي برخوردار است، افزود: سيفي جات از عمده محصولاتي است که از طريق کشت گلخانه‌اي مورد بهره‌برداري مي‌رسد و از راندمان مطلوبي برخوردار است.
 
عضو کميسيون کشاورزي تاکيد کرد: يکي از نکات مهم در کشاورزی، توليد محصولات سالم و بدون بهره‌گيري از کودهاي شيميايي و سموم گياهي است که این امر از طريق کشت گلخانه‌اي محقق مي‌شود لذا وزارت جهاد کشاورزي بايد توسعه و حمايت از اين بخش را در دستور کار خود قرار دهد.
 
وي با اشاره به اين که کشاورزي زير بناي توسعه و پيشرفت کشور است، تصريح کرد: حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري در بيانات خود تاکيد ويژه‌اي بر بخش کشاورزي داشته‌اند چرا که توسعه کشاورزي زير بناي ارتقا و پيشرفت کشور است و اکثر کشورهاي پيشرفته از اين طريق به توسعه دست يافته‌اند.
 
نماينده مردم مبارکه در پايان تاکيد کرد: وزارت کشاورزي بايد برنامه‌ريزي منسجم، حساب شده و هدفمندي در توسعه بخش کشاورزي داشته و چشم اندازي از اهداف خود را در اين بخش ترسيم کند تا تضمين کننده توسعه و پيشرفت کشور باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار