عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي گفت: طرح استيضاح وزير جهاد کشاورزي روز چهارشنبه در صحن علني مطرح خواهد شد.

علي ايرانپور نماينده مردم مبارکه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه طرح استيضاح وزير جهاد کشاورزي  روز چهارشنبه در صحن علني مجلس کليد مي خورد، گفت: استيضاح خليليان به دليل ضعف‌هاي مديريتي در وزارت جهاد کشاورزي صورت مي‌پذيرد و نمايندگان بسياري براي امضاي اين استيضاح  اعلام آمادگي کرده‌اند.

وي در ادامه تصريح کرد: وزارت جهاد کشاورزي نياز به بازنگري جدي در حوزه مقام عالي وزارت دارد که اين موضوع با جديت تمام توسط نمايندگان دنبال مي شود.

ايرانپور با اشاره به برگزاري جلسه روز سه‌شنبه کميسيون کشاورزي آب و منابع طبيعي اظهار داشت: مقرر شده بود مديرعامل و هيئت مديره بانک کشاورزي در جلسه کميسيون شرکت کنند اما به دليل ديدار مسئولان بانک کشاورزي با مقام معظم رهبري برگزاري جلسه منتفي شد.

نماينده مردم مباركه در مجلس همچنين ادامه داد: بررسي طرح‌ها و لوايحي که از گذشته باقي مانده در جلسه روز سه‌شنبه پيگيري خواهد شد و درصورت موافقت اعضا، تعدادي از وظايف وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزي انتقال مي‌يابد.

وي در پايان خطرنشان كرد: واگذاري زمين‌هاي زراعي به قطري‌ها فردا در كميسيون مطرح مي‌شود تا به اطلاع بقيه اعضا کميسيون رسيده و درمورد آن تصميم‌گيري شود.

انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار