سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان می گوید: مهمترین مشکلات ما مقابل پتروشیمی دفاع تیمی بود که باید تمرکز بیشتری روی این زمینه داشته باشیم.

فرزاد کوهیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: مهمترین بازی های فصل ما مقابل تیم های مهرام و پتروشیمی است که پشت سر هم انجام می شوند. بازی مهرام همیشه برای ما حساسیت خاصی دارد و اگر از بازی قبل مقابل پتروشیمی درس گرفته باشیم باید بدانیم که اشتباهات کوچک خود را باید جبران کنیم.
وی در مورد باخت پتروشیمی توضیح داد: تیم ما واقعا مقابل پتروشیمی خوب کار نکرد به خصوص از کوارتر دوم به بعد اشتباهات دفاعی بسیار زیادی باعث از دست رفتن تمرکز بازیکنان شد.تیم مقابل هم خیلی خوب از اشتباهات ما استفاده کرد.
سرمربی زنجان تاکید کرد: تمام بازیکنان و کادر فنی پتروشیمی خوب عمل کردند به خصوص حاتمی سرمربی این تیم بسیار قوی کار کرد اما از طرفی مدیریت سانی بچیروویچ و اداره بازی توسط وی به برد تیمشان کمک زیادی کرد که برعکس دور رفت. در این زمینه بسیار بد عمل کرده و وی از اشتباهات ما خیلی خوب استفاده کرد.
کوهیان اشاره کرد: تیم ما از شرایط روحی روانی بعد از باخت صنایع و البرز خارج شده و در بازی با پتروشیمی اشتباهات منطقی و عادی باعث واگذاری بازی شد. اختلاف زیاد آخر کار هم به خاطر ریسک هایی بود که برای جبران نتیجه متحمل شدیم.
دوران بازی السون سپری شده است
وی از بازی مقابل مهرام و جذب بازیکن خارجی دوم این تیم گفت: السون را چند سال است که به عنوان یک بازیکن NBA می شناسم. وی یکی از بازیکنان بسیار خوب اروپایی بود که به لیگ حرفه ایی رفت و قطعا حضور چنین بازیکن بزرگی توجه بسیاری از رسانه ها را به بسکتبال ما جلب می کند. البته این بازیکن دوران خوب بازی اش را پشت سر گذاشته و فکر نمی کنم در این سن و سال مثل قبل باشد البته ما بازی جدیدی را از السون ندیده ایم اما امیدوارم با توجه به فیلم های موجود در مهارش موفق باشیم.بازیکنان ما باید با تمرکز بیشتری حواسشان به بازیکنی باشد تا به حال بازی وی را ندیده اند.
دفاع بزرگترین مشکل فعلی است
کوهیان مهمترین نکته ای که باید قبل از بازی مهرام حل شود را بحث دفاع دانست و گفت: تمرکز اصلی مان را روی دفاع تیمی گذاریم.
به بهانه نداشتن پرینتر به ما آمار ندادند
سرمربی همیاری همچنین به موردی اشاره کرد که در بازی با پتروشیمی باعث بروز مشکل برای این تیم شده بود: در دیدار برابر پتروشیمی چند بار برای گرفتگی آمار مسابقه مراجعه کردیم.به ما گفتند پرینتر نداریم به نظرم چنین رفتارهایی در لیگ بسکتبال ما زیبا نیست. برگه آمار تنها به ما اطلاعات می دهد اما با این تعداد تماشاگر و میزبانی خوب بهانه نداشتن پرینتر برای ارائه آمار جالب نیست. اگر این موضوع را از قبل می دانستیم خودمان از ابتدای بازی آمار می گرفتیم اما در کل توقع میزبانی های متقابل را داریم. همانطور که ما برای میزبانی خوب تلاش می کنیم و در صورت مطرح شدن انتقادی در جهت برطرف کردن آن تلاش می کنیم تیم های دیگر هم باید به همین شکل رفتار کنند./آق  
برچسب ها: تیم ، بسکتبال ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.