چگینی قائم مقام معاونت حمایت و سلامت کمیته امداد از برگزاری همایش ملی توانمندی زنان سرپرست خانوار در تهران خبر داد.


چگینی قائم مقام معاونت حمایت و سلامت کمیته امداد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اواخر هفته جاری با همکاری نهادهای دانشگاهی، همایشی مبنی بر ارتقا سلامت و توانمندی زنان سرپرست خانوار، 27 و 28 دی ماه در تهران برگزار خواهد شد.

چگینی تهران را دومین میزبان این همایش معرفی کرد و ادامه داد: مجموعه این همایش ها اولین بار در قزوین کلید خورد و تهران در حال حاضر دومین میزبان این همایش است و تا پایان سال جاری با سه همایش دیگر در سه استان کشور خاتمه می یابد.

وی در مورد اهداف این همایش ها افزود: حضور 22 دستگاه مسئول و مرتبط با زنان سرپرست خانوار به منظور تقویت و تعامل دانش محور بین دستگاه های متصدی، پیوند بین محصولات دانشگاهی و نیازهای زنان سرپرست خانوار از جمله هدف های این همایش است.

وی ادامه داد: بررسی مسائل بومی زنان سرپرست خانوار با توجه به تفاوت های اقلیمی، بومی و فرهنگی در کشور، برای شناخت و ارائه مدل خاص هر منطقه در ارتباط با زنان سرپرست خانوار یکی دیگر از اهداف این همایش است.

چگینی با اشاره به متفاوت بودن مشکلات زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: با توجه به تعداد بیشتر و متفاوت بودن مشکلات زنان سرپرست خانوار در تهران، این همایش می تواند پاسخی برای شناخت بیشتر و بهتر خدمات ویژه این گروه در جامعه باشد.

وی خاطر نشان کرد: زنان و دختران عنصر مهم جامعه هستند که توجه و مدیریت صحیح بر مسائل آنان به ویژه زنان سرپرست خانوار می تواند بسیاری از آسیب ها را از آنان و جامعه دور کند./ز

برچسب ها: زنان ، کمیته ، امداد ، خانوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار