مدیرعامل جمعیت هلال احمر كردستان گفت: تیم های عملیاتی امداد و نجات هلال احمر استان، در دو روز گذشته دو هزار و 234 مسافر گرفتار در برف را در محورهای مواصلاتی استان نجات دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، لهونی گفت: به دنبال بارش سنگین برف و انسداد محورهای مواصلاتی استان، امدادگران این جمعیت همچنین هزار و 539 نفر را نیز اسكان اضطراری دادند. 
وی افزود: هم اكنون بیش از 40 تیم عملیاتی متشكل از 300 امدادگر و پرسنل جمعیت هلال احمر كردستان در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده اند.
وی ارائه كمك های اولیه و مداوای سرپایی 15 نفر از در راه درماندگان و انتقال آنان به مراكز درمانی و نیز توزیع بیش از هزار تخته پتو و اقلام خوراكی میان در راه ماندگان را بخش دیگری از اقدامات امدادگران جمعیت هلال احمر كردستان اعلام كرد.
لهونی اضافه کرد: راستا، 22 دستگاه آمبولانس و 17 دستگاه خودرو كمك دار و چندین خودرو پشتیبان به صورت شبانه روزی، خدمات امدادی به مردم گرفتار در برف ارائه می كنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر كردستان گفت: تمام نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان اكنون در حال آماده باش و مشغول انجام فعالیت های امداد و نجات هستند.
بارش برف از شامگاه چهارشنبه در استان كردستان آغاز شد و تا روز جمعه ادامه یافت./ع
برچسب ها: مسافر ، برف ، نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.