مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: شرایط پرسپولیس و صبای قم در حال حاضر شکل هم است چون هر 2 تیم دور برگشت را خوب شروع کرده اند.

سهراب بختیاری زاده مدافع صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط پرسپولیس و صبای قم در حال حاضر شکل هم است ما و پرسپولیس از لحاظ فنی و روانی دور برگشت را خوب شروع کرده ایم و روند رو به رشدی داشته این البته ما به 13 امتیاز این بازی نزدیکتر هستیم چون در قم بازی می کنیم و میزبانی به نفع ما است باید نهایت تلاش خودمان را بکنیم تا از این شرایط نهایت استفاده را ببریم و در مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی افزود: پرسپولیس در نیم فصل دوم متحول شده و نتایج بسیار خوبی گرفته است اما از پرسپولیس متحول شده نمی ترسیم به همان اندازه که پرسپولیس متحول شده، تیم ما هم رو به پیشرفت است و نتایج مطلوبی کسب کرده ایم و پرسپولیس باید از ما بترسد.

وی در ادامه گفت: صبای قم جوان و با انگیزه است ما اگر نبریم چیزی از دست نمی دهیم چون کسی توقع خاصی از ما ندارد اما پرسپولیس محکوم به بردن است چون ستاره های زیادی دارد و همه از این تیم توقع دارند صبای قم تیم جوانی است و  گل محمدی اول فصل در این تیم بود و صبای قم را می شناسد و ما هیچ استرسی نداریم چون محکوم به برد نیستیم اما پرسپولیس با مهره ها و امکاناتی که دارد در هر بازی محکوم به برد است.

مدافع صبای قم اظهار داشت: صبا با این شرایط مالی و بازیکنانی که دارد کسی انتظاری از آن ندارد چون همه می دانند که تیم ما از اول فصل چه مشکلاتی داشته و با چه شرایطی خودش را تا اینجای کار رسانده است مشکلات ما زیاد است اما این مسائل ذره ای از روح بردن را در بازیکنان ما کم نمی کند و آرامش بیشتری نسبت به پرسپولیس داریم و سعی می کنیم با تمام توان بازی کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را مقابل پرسپولیس بگیریم.

وی افزود: هرچند گل محمدي اول فصل در صبای قم بوده و این تیم را خوب می شناسد اما این شناخت برای همه تیم ها هست چون بعد از 2 بازی همه تیم ها همدیگر را می شناسند و نمی شود چیزی را پنهان کرد.

همان اندازه که گل محمدي تیم ما را می شناسد ما هم پرسپولیس را می شناسیم و این دیدار تقابل اندیشه ها و تفکرات مربیان 2 تیم در جریان بازی است اینکه از قبل فکر کنیم حریف را می شناسیم غلط است و باید سعی کنیم در جریان بازی کمتر اشتباه کنیم و از فرصت هایی که به دست می آوریم بهتر استفاده کنیم تا موفق شویم.

بختیاری زاده در پایان گفت: در هفته های گذشته روند رو به رشدی داشته ایم و تمام تلاش مجموعه صبای قم این است که این روند را ادامه بدهیم تفکر و هدف ما رسیدن به بالای جدول است و با پیروزی مقابل پرسپولیس انگیزه بیشتری می گیریم تا به صدر جدول برسیم هواداران صبای قم باید شرایط تیم را درک کنند و در این بازی های مهم و حساس خانگی کنار صبای قم باشند تا نتایج لازم را کسب کنیم و بتوانیم به اهدافی که داریم برسیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار