یک فعال سابق شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: تاکید بر کلید واژه انتخابات آزاد فتنه آمیز بوده و مدعیان آن در حال تلاش برای ایجاد فتنه‌ای جدید هستند.

جواد نوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نکوهش افرادی که کلید واژه انتخابات آزاد را مطرح می کنند، اظهارداشت: انتخابات در طول 33 سال انقلاب همواره آزاد و سالم بوده و مردم بصیرکشورمان نیز با درک این مسئله و با بلوغ سیاسی در انتخابات آتی باشکوه و پرشور شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: کسانی که دم از "انتخابات آزاد" می‌زنند همان افرادی هستند که فتنه 88 را برپا کردند و امروز مدام بر "انتخابات آزاد" تأکید می‌کنند. 

نوری با بیان اینکه با هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری از فتنه اول با تمام خسارت‌هایش عبور کردیم و باید مراقب فتنه‌های دیگر باشیم عنوان کرد: تاکید بر کلید واژه انتخابات آزاد فتنه آمیز بوده و مدعیان آن در حال تلاش برای ایجاد فتنه‌ای جدید هستند.

این فعال سابق شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، سه نقشه مخرب تاخیر انتخابات، کاهش شور انتخاباتی مردم و استفاده از کلید واژه انتخابات آزاد به منظور تشکیک در بین مردم را در نظر گرفته‌اند که لازم است با هوشیاری در برابر این نقشه‌ها، به دشمنان مجال تاثیرگذاری در روند انتخابات را ندهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، فتنه ، واژه ، مدعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار