تصرف اراضی ملی عمده ترین مشکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان ، و حفاظت از این اراضی از مهمترین برنامه‌های این اداره کل می باشد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ،مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان در نشست مشترک شورای معاونان با همکاران اداره منابع طبیعی شهرستان زنجان، با اشاره به اینکه تصرفات و ساخت و سازها عمدتاً در شهرستان زنجان صورت می‌گیرد، حفاظت را از مهمترین برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.

 اسکندری افزود: در زنجان عمدترین این مشکلات توسعه باغ شهرها، ساخت و ساز غیرمجاز و... در اراضی ملی بوده است که تشکیلات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی استان را با چالش مواجه ساخته است.

 وی با بیان اینکه تاکید استاندار جلوگیری از هرگونه تصرفات است، ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بالای نیروی انسانی در منابع طبیعی شهرستان زنجان انتظار داریم، فعالیت‌ها چشمگیر باشد.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات آنها را در حداقل زمان ممکن خواستار شد و خاطر نشان کرد: برای تسریع در صدور استعلام، نرم‌افزاری تهیه شده است که با راه‌اندازی آن نقشه‌های اراضی مدون سطح استان در آن ثبت و دسترسی در کمترین زمان، ممکن خواهد بود./ع


برچسب ها: تصرف ، اراضی ، طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.