کارگردان فیلم سینمایی مصائب مسیح و ماجراهای زندگیش سوژه یکی از برنامه های شبکه جم شد.

کارگردان فیلم سینمایی مصائب مسیح و ماجراهای زندگیش  سوژه یکی از برنامه های شبکه جم شد.

در این برنامه که چیزی حدود یک ساعت به طول انجامید ابعاد زندگی و شخصیتی  "مل گیپسون" بازیگر و کارگردان سینمای هالیود  مورد بررسی قرار گرفت .

در کنار تعریف و تمجید ها از این بازیگر هالیودی که برخی وی را همچنان پیشتاز امر بازیگری در هالیود می دانند مسائل مربوط به شراب خواری و زن بارگی وی رنگ و بوی دیگری در این مستند داشت.

طی مصاحبه با افراد نزدیک به مل گیپسون دراین مستند، از وی به عنوان فردی که در جوانی و نوجوانی در پی وحشی گری و مشروب خواری  زندگی خود را سپری می کرد یاد شد و در خلال پیشرفت های کاری او از کشمش وی با مشروبات الکلی نیز مسائلی بیان گردید.

 

مجری برنامه در بخشی از این مستند در خصوص شهرت مل گیپسون گفت : با افزایش شهرت مل گیپسون مشکل وی با الکل نیز بیشتر می شد به گونه ای که بازیگران هالیود با تماس های مکرر خواهان بازنگری وی از کار های بی شرمانه شدند.

اما مصرف بالای مشروب ولا ابالی گری های مل، کار را به  جایی رساند که با وجود اینکه او بهترین بازیگر هالیوود بود از جانب مردم مورد تمسخر و تحقیر قرار می گرفت.

همین بازیگر به دلیل اعتقادات بسیار زیاد کاتولیکی، دست به ساخت فیلم  تحریف شده مصائب مسیح زد و در سال 2004 این فیلم در آمریکا اکران شده و با استقبال فراوانی همراه شد .همزمان با استقبال مردم از فیلم مصائب مسیح، یهودیان و صهیونیست ها به این فیلم به شدت اعتراض کرده و آن را مخالف یهودیت و صهیونیسم دانستند .

پس از ساخت این فیلم توسط مل گیپسون و موفقیت فروش آن وی دوباره در سال 2006به مشروبات الکلی روی آورده و توسط پلیس لس آنجلس دستگیر شد و در حین دستگیری در حالت مستی سخنانی نژاد پرستانه و ضد یهودیت به افسر پلیس زد.

این کار او  به همراه ساخت فیلم تحریف شده مصائب مسیح  شائبه  ضد صهیونیسم و یهودیت مل گیپسون را به واقعیت تبدیل کرد.

مل گیپسون در سال 2008 با برقراری رابطه با بریتینی اسپیرز خود را بیش از پیش در بین طرفداران هالیود منفور کرد و به تازگی نیز به دلیل آشنایی با یک زن افغان حاضر به طلاق همسر خود که سی سال با یکدیگر زندگی کردند شده است، در حالی که همسر وی بیش از سه بار مل گیپسون را از باتلاق مشروبات الکلی و لاابالی گری نجات داده بود.

اینطور که مشخص است کارگردان فیلم تحریف شده مصائب مسیح قصد دست برداشتن از اعتیاد به مشروبات الکلی و زن بارگی را ندارد و بی جهت نیست که فیلم مصائب مسیح نیز اینگونه تحریفات بزرگ تاریخی را رقم زده است.

نکته ای که در این خصوص جای سوال دارد، این است که چرا شبکه جم که به صورت مستقیم از بودجه دولت انگلیس و صهیونیست ها تغذیه می شود در بین دریای بازیگران و کارگردانان هالیوودی به زندگی شخصی  می پردازد که فیلم ضد صهیونیستی و ضد یهودیت را با فروشی بالا ساخته است؟ و چرا در خلال پخش این مستند اینقدر شخصیت اخلاقی این بازیگر و ستاره هالیوودی را با مسائل شخصی زندگیش تخریب می کنند در حالی که هنگام پخش مستند خواهر ملکه انگلیس از همین شبکه، با وجود فساد های اخلاقی بالای وی حرفی از زندگی شخصی او به میان نیامد و وی به عنوان فردی موفق در این مستند معرفی گردید؟ آیا این دلیلی بر تسلط صهیونیست ها در هالیود نیست؟وآیا شعار "زنده باد مخالف من" علی رغم گفته خود آنها در صهیونیزم بین الملل حکم فرماست؟ وآیا وجود چنین مسائلی نشانگر افول دوران سلطه صهیونیست بر سینمای هالیود نیست؟

منبع: جام نیوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.