بازيكنان تيم استقلال با شرايط ويژه اي براي بازي در اين تيم آماده مي شوند،اما در اين ميان برخي بازيكنان اين تيم با شرايط خاص روبرو هستند كه نيمكت نشيني، باعث شده كه اعضاي اين تيم دچار مشكلاتي جدي شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ بازيكنان نيمكت نشين تيم استقلال با اوضاعي خاص در اين تيم روبرو هستند كه تمايلي ندارند به اين اوضاع ادامه دهند حضور چند بازيكن جديد در اين تيم عاملي است كه بازيكنان قديمي تيم استقلال دچار مشكلاتي شوند و عملكردشان در ترکیب تیم تحت تاثیر قرار بگیرد و اوضاع ایده آلی را بدست نیاورند، به همین دلیل این موضوع باعث شده است که چند بازیکن این تیم دچار مشکلات جدی شده و به این موضوع اشاره کنند، علی حمودی مدافع راست تیم استقلال در این خصوص اقداماتی را انجام داده است و حتی عنوان شده است که وی تمایل زیادی برای همراهی تیم استقلال ندارد این بازیکن با شرایط خاصی در این تیم روبرو شده است زیرا استقلال در پست وی از بازیکنان جدید استفاده می کند و این موضوع عامل این است که این بازیکن دچار مشکلاتی جدی شود و حتی تمایل خود را به جدایی از استقلال اعلام کند.

 
 
این بازیکن قرار بود در تعطیلات نیم فصل راهی کشور آلمان شود و با شرایط ایده آل در بوندس لیگا روبرو شود، اما این اتفاق بنا به
 دلایلی رخ نداد و این بازیکن حضور در بوندس لیگا را از دست داد از طرفی عنوان شده است که وی در حال حاضر نیز قصد جدایی از تیم استقلال را دارد زیرا نیمکت نشیني های وی ادامه دار است واین بازیکن به این دلیل خواستار جدایی است و حتی تمایل وی به جدایی از استقلال به این بازیکن اعلام شده است واین بازیکن قصد دارد شرایط را برای خود تغییر داده و با اوضاعی ایده آل در تیمی حضور داشته باشد که بتواند، در ترکیب اصلی اش به میدان برود.
 

**چند بازیکن استقلال به کمیته انضباطی معرفی شدند

اعضای مسئول در تیم استقلال اعلام کردند که از این پس با بازیکنان خاطی در این تیم که قوانین باشگاه را رعایت نمی کنند برخورد جدی می کنند و این موضوع عاملی است که نام چند بازیکن نیز مطرح شده و این اسامی توسط مسئولان مورد ارزیابی قرار بگیرند تا برخورد قاطعانه ای با این اعضا انجام شود و شرایط آنها مورد بررسی کامل قرار بگیرند.

براساس این گزارش؛ چند بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه و مسئولان معرفی شدند زیرا این بازیکنان قوانین و نظم تیمی را رعایت نکردند و این موضوع باعث آن است که مسئولان در این خصوص بررسی های لازم را انجام داده و تصمیمات نهایی را در خصوص این بازیکن اتخاذ کنند.

از طرفی اعلام شده است، که پزشکان و مسئولان تیم مدعی شدند، بازیکنان استقلال که مصرف قلیان دارند و حتی اعمالی از جانب آنها انجام می شود که با شرایط و نوع قوانین باشگاه مغایرت دارد، برخورد جدی می شود زیرا بازیکنان این تیم نباید شرایطي را ایجاد کنند که وضعیت آنها را در تیم تحت تاثیر قرار دهد و یا اوضاعی را رقم بزند که مسئولان و مربیان ناچار به انجام اقداماتی جدی شوند که بتوانند با اوضاعی خاص وضعیت این نفرات را مورد بررسی قرار دهند و یا برای آنها جریمه و اخطار در نظر بگیرند، که در نهایت آرامش تیم را به هم می زند اما اگر بازیکنان شرایط تیم را رعایت کنند، این مشکلات هرچه سریعتر مرتفع می شود
 

**آندو پس از کریسمس راهی دوحه شد

با اینکه عنوان می شد آندرانیک تیموریان هافبک تیم الخطیریات قطر قصد ندارد این تیم را پس از بازی تعطیلات همراهی کند، اما این بازیکن همراهی دوم شد و توانست در تمرینات این تیم حضور یافته و مسئولان و مربیان این تیم قطری را همراهی کند.
براساس این گزارش، آندرانیک تیموریان با مشکلاتی در تیم قطری روبه رو شد که عنوان داشت قصد دارد از این تیم جدا شده و راهی یک تیم دیگر شود اما این اتفاق عملی نشد و اعضای مسئول در تیم استقلال و پرسپولیس دست خالی ماندند زیرا این بازیکن مشکلات خود را در این تیم حل کرده است، و قرار شده که در این تیم بماند، وی برای تعطیلات راهی تهران شد تا با خانواده اش دیدار کند وی حتی جای خالی پدرش که فوت کرده است را در کنار دیگر اعضای خانواده اش پر کرد و پس از آن راهی قطر شد تا اعضای تیم خود را برای ادامه مسابقات همراهی کند.
تیموریان اعلام کرده است قصد جدایی از این تیم را تا اطلاع ثانوی ندارد زیرا مشکلی در حال حاضر وجود ندارد که منجر به جدایی وی شود در این میان نیز وی از سوی مسئولان تیم پرسپولیس فرا خوانده شد تا برای نیم فصل دوم این تیم را همراهی کند، اما وی مدعی شد که این اتفاق عملی نیست و این بازیکن قصد حضور در جمع قرمزها را ندارد و اگر قرار باشد به ایران بازگردد استقلال را به عنوان تیم بعدی خود برمی گزیند.
 
 
 
*نکونام پس از جلسه نهایی ماندنی شد
 
جواد نکونام، هافبک تیم استقلال با شرایط خاص روبه رو شده است، هافبک تیم استقلال با اوضاعی مواجه است که قصد دارد اوضاع را برای خود در این تیم تغییر دهد، جواد نکونام اعلام کرده است که در صورتی که قصد جدایی از استقلال را کند راهی کشور اسپانیا می‌شود و در این کشور به فوتبال خود ادامه می دهد اما این در حالی است که به نظر می رسد وی برای حضور در استقلال اقداماتی جدی را انجام داده است و در این تیم می ماند.

این بازیکن اعلام کرده است که شرایط برای وی در تیم مهیا می شود و حتی مدیر برنامه هایش نیز در پی این است که مذاکرات جدی هر چه سریعتر انجام شود و حضور وی در تیم نهایی گردد. این بازیکن با مشکلاتی روبه روست اما این مشکلات قرار است با قول و قرار مسئولان حل و فصل شود.

این بازیکن در تمرینات تیمی استقلال حضور می یابد و قرار است در بازی با ابومسلم خراسان نیز حاضر شده و این تیم را همراهی کند. اما این اتفاق در حالی است که نکونام هنوز تکلیف مشخصی ندارد و بحث جدایی اش دو روز مطرح می شود اما در نهایت اعلام شده است که ماندن وی در این تیم قطعی به نظر می رسد.

برچسب ها: حمودی ، استقلال ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.