تیم بسکتبال مهرام در هفته دوازدهم لیگ، فرصت خوبی برای جبران شکست دور رفت مقابل ماهان و تصاحب جایگاه این تیم در جدول دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فولاد ماهان در هفته های ابتدایی لیگ شوک بزرگی را با تحمیل اولین باخت مهرام بعد از 2 سال به این تیم وارد کرد اما با گذشت یک نیم فصل مهرام فرصت خوبی برای بازگرداندن این نتیجه دارد.
 
در بازی رفت دو نیم نیکولاس بازیکن گرجستانی اسبق مهرام عامل پیروزی ماهان با یک پرتاب سه امتیازی ثانیه های آخر بود اما این بازیکن با گذشت چند هفته جای خود را به کریس ویلیامز دیگر  بازیکنی داد که سابقه پوشیدن پیراهن مهرام را دارد و در هفته های گذشته هم برای ماهان  موثر عمل کرده است.

در حالی که با تعطیل چند روزه مجموعه ورزشی آزادی احتمال لغو این دیدار هم وجود داشت، حسن نور بخش رئیس سازمان لیگ بسکتبال تاکید کرد: برنامه تمرین تیم ها با مجموعه ورزشی آزادی تنظیم شده و 2 تیم راس ساعت 15:15 دقیقه فردا طبق برنامه به مصاف هم می روند.

*** دربی ماهشهری ها بعد از هفته ي متفاوت

 تیم پترشیمی بندر امام بعد از ده هفته بدون باخت هفته قبل طعم شکست را مقابل فولاد ماهان چشید و تیم صنایع پتروشیمی از طرف دیگر با پیروزی مقابل همیاری زنجان روز کاملا متفاوتی را با همشهری صدر نشین خود پشت سر گذاشت دو تیم بعد از یک هفته متفاوت دربی ماهشهر را برگزار می کنند.

 این هفته تیم همیاری نیز بعد از شکست مقابل تیم قعر جدولی صنایع، با البدر روبرو می شود البدر دراین فصل به یکی از تیم هایی تبدیل شده که در شهر خود برای هر حریفی خطر ناک به حساب می آید در 2 بازی آخر هفته تیم شهرداری گرگان با رسیدن بازیکن جدید خارجی میزباني دانشگاه آزاد را بر عهده دارد و استقلال قشم با لشکر مصدومان خود با نفت دیدار می کند. پیش از این زمان بازگشت رضا لطفی بازیکن مصدوم قشم هفته دوازدهم لیگ عنوان شده بود و در صورت رسیدن این بازیکن بخشی از مشکلات تیم جنوبی حل خواهد شد.

 برنامه هفته دوازدهم سوپر لیگ بسکتبال:

 دوشنبه 18 دي

 البدر - همیاری زنجان ساعت 16
پتروشیمی بندر امام - صنایع پتروشیمی ساعت 16
مهرام - فولاد ماهان ساعت 15:15
گرگان - دانشگاه آزاد ساعت 16
 استقلال قشم - نفت سپاهان ساعت 16






برچسب ها: تیم ، بسکتبال ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار