مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب گفت: با افتتاح طرح های در دست اجرا، ظرفیت تولید برق دراستان کرمانشاه به 2720 مگاوات می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

عبدالعزیز کریمی گفت: در حال حاضر دو واحد نیروگاه بیستون با  ظرفیت تولید 640 مگاوات و 4 واحد نیروگاه گازی زاگرس با ظرفیت 648مگاوات و نیروگاه کوچک پیران درسرپل ذهاب با ظرفیت 5/8 مگاوات در استان فعال هستند.

 وی مجموع ظرفیت تولید برق استان کرمانشاه را  5/1296 مگاوات اعلام کرد.

 مدیرعامل برق غرب با اشاره به ضرورت توسعه زیرساختهای تولید برق دراستان گفت: هم اکنون پروژه توسعه دو واحد بخار نیروگاه بیستون به ظرفیت 630 مگاوات، 4 واحد گازی 25مگاواتی دراسلام آباد غرب، نیروگاه برق آبی داریان به ظرفیت 210 مگاوات و چند پروژه کوچکتر تولید در دست احداث است.

کریمی مجموع ظرفیت تولید برق این واحدها را 1756 مگاوات عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی شده تا سال 1394 این واحدها وارد مدار شوند که در این صورت ظرفیت تولید برق دراستان کرمانشاه به  2720 مگاوات می رسد.

وی بـا اشاره به صادرات بـرق به کشور عــراق در دو محور بیستون به دیــاله و سرپل ذهاب به خانقین گفت: هم اکنون دراستان کرمانشاه 1290 مگاوات برق تولید می شود درحالیکه حداکثر نیاز استان 647 مگاوات است، پس مشکلی از بابت تأمین برق استان نداریم./ب
برچسب ها: کرمانشاه ، تولید ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.