يك وكيل دادگستري گفت: برگزاري انتخابات به صورت رايانه‌اي از لحاظ حقوقي ضريب خطاي بالاتري نسبت به روش معمولي دارد و با توجه به اين كه سرنوشت كشور به واسطه آن تعيين مي‌شود‌، لازم است تا تمام مراحل امنيتي انتخابات پيش‌بيني شود.

"فرزاد كريمي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينكه وزارت کشور تعداد محدودي از شهرها را براي اخذ "راي الکترونيکي" در شعب آن شهرها مشخص کرده است اظهار داشت: ضريب انتخابات رايانه‌اي بيش از انتخابات فعلي است.

وي افزود: برخي از جاعلان اسناد با وارد كردن شماره كارت ملي تقلبي و سوءاستفاده از مشخصات ديگري به جعل عنوان پرداخته و باعث اشتباه در شمارش آرا مي‌شوند.

اين وكيل دادگستري با بيان اينكه برگزاري انتخابات به صورت رايانه‌اي از لحاظ حقوقي ضريب خطاي بالاتري نسبت به روش معمولي دارد خاطرنشان كرد: با توجه به حساسيت بحث انتخابات كه مظهر حضور مردم است و سرنوشت كشور به واسطه آن تعيين مي‌شود‌، لازم است تا تمام مراحل انتخابات تحت سيطره قانون انجام شود.

گفتني است؛ رئيس مرکز فناوري اطلاعات ستاد انتخابات کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: وزارت کشور تعداد محدودي از شهرها را براي اخذ "راي الکترونيکي" در شعب آن شهرها مشخص کرده است که پس از تاييد شوراي نگهبان نام آن شهرها اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار