مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از سود ۱۵ همتی تهرانی‌ها به دلیل خرید از بازار‌های میوه و تره بار در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مهدی بختیاری‌زاده گفت: با توجه به اختلاف سطح قیمت محصولات در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار نسبت به سطح شهر و از همه مهمتر راه‌اندازی زنجیره تامین برخی از محصولات در سازمان مدیریت میادین و همچنین دسترسی راحت شهروندان به این محصولات طبق گزارش بانک مرکزی در سال گذشته ۱۵ همت در جیب پایتخت‌نشینان ذخیره شد.

وی افزود: به جرات می‌توان گفت اجرای طرح زنجیره تامین در سازمان مدیریت میادین یکی از بزرگترین موفقیت‌های این دوره مدیریت شهری است که باعث شد تا هم سفره شهروندان تهرانی رنگین‌تر و هم دسترسی آنها به محصولات غذایی ساده و ارزان‌تر از قیمت سطح شهر شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: همچنین سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار به دلیل تلاش در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتقای تعالی سازمانی از سوی شهردار تهران تقدیر شد.

وی با اشاره به تاثیر رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در کاهش هزینه‌های شهروندان در تامین مواد غذایی طبق گزارش بانک مرکزی، بیان کرد: با توجه به گزارش بانک مرکزی که به صورت هفتگی از تفاوت قیمت کالا‌ها و حجم عرضه شده در میادین و بازار‌های میوه و تره بار و سطح شهر در سال ۱۴۰۳ منتشر شده است، میزان تخفیفی که بر روی محصولات قابل عرضه در میادین و بازار‌های شهر تهران به شهروندان ارائه شده نزدیک به ۱۵ همت در جیب شهروندان تهرانی ذخیره شده است. به عبارتی قدرت خرید مردم بالا رفته و سفره‌های‌شان رنگین‌تر شده است.

منبع: روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار