وزير کشور گفت: شوراي نگهبان از انتخابات رايانه اي که در برخي حوزه ها در مرحله اول انتخابات برگزار شده بود اظهار رضايت کرد.


به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ مصطفي محمد نجار پس از جلسه هيأت دولت در جمع خبرنگاران در اين باره با بيان اينکه از 25 فرآيند انتخابات در حوزه هايي که به صورت رايانه اي بود 24 فرآيند به شکل کاملاً رايانه اي انجام شد اظهارداشت: هم اکنون شوراي نگهبان نيز اصرار دارد انتخابات رايانه اي در مرحله دوم در برخي حوزه ها تداوم يابد تا در انتخابات هاي آينده کشور بتوانيم همه فرآيند انتخابات را رايانه اي برگزار کنيم.
 

وي درباره مرحله دوم انتخابات که در 15 ارديبهشت برگزار مي شود گفت: همانند مرحله اول ستاد انتخابات کشور و ستادهاي استاني آماده برگزاري انتخاباتي پرشور و با شکوه هستند.
 

وزير کشور افزود: در اين مرحله 130 نفر براي 65 کرسي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي رقابت خواهند کرد و مردم نيز همانند مرحله اول با توجه به اينکه به تعيين سرنوشت خود حساس هستند حضوري پرشکوه خواهند داشت.
 

وي در پايان با بيان اينکه بخش اعظم حوزه هاي انتخابات در سراسر کشور به تأييد شوراي نگهبان رسيده است خاطرنشان كرد: تعداد اندکي باقيمانده است که در آينده نزديک نهايي خواهد شد.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار