فرماندار شهریار گفت: برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای تاکنون از سوی وزارت کشور ابلاغي صورت نگرفته است، اما این شهرستان ظرفیت برگزاری انتخابات به صورت تمام رایانه‌ای را دارد.

عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور بر توسعه و سیاست‌گذاری‌های بخش کشاورزی تا پایان دولت دهم اظهار داشت: برای تکمیل سیاست‌های دولت در بخش کشاورزی، شورای ویژه سیاست‌گذاری را در شهرستان ایجاد کردیم.

وی افزود: در سال جاری 17 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش کشاورزی از سوی دولت اختصاص پیدا کرده است.

فرماندار شهریار با بیان این‌که تشکیل این شورا مصوبات بسیار خوبی برای کشاورزان به همراه داشته است، تصریح کرد: عمده این مصوبات را توانسته‌ایم به سرانجام برسانیم و بسیاری از افراد موفق به گرفتن تسهیلات شدند.

جوهری با اشاره به این که علاوه بر تسهیلاتی که دولت در این بخش لحاظ کرده است تسهیلات ویژه‌ای را با راه‌اندازی صندوق توسعه بخش کشاورزی توانسته‌ایم ارائه کنیم، اظهار داشت: این صندوق توانسته است با ارائه تسهیلات ویژه به کشاورزان سهم مهمی را برای افزایش توسعه این بخش ایفا کند.

فرماندار شهریار در پاسخ به این سوال که آیا این شهرستان توانایی برگزاری انتخابات به صورت تمام رایانه‌ای را دارد، گفت: برای برگزاری انتخابات تمام رایانه‌ای تاکنون ابلاغیه‌ای از صورت وزارت کشور ارسال نشده است.

وی افزود: شهرستان شهریار ظرفیت برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای را دارد که در این بین برخی مشکلات سخت‌افزاری وجود دارد که با ارائه این امکانات از سوی وزارت کشور، انجام این کار امکان‌پذیر خواهد بود.

جوهری درباره معرفی معتمدین که طبق قانون جدید از سوی فرماندار مشخص می‌شوند، گفت: تاکنون در این مورد ورود پیدا نکرده‌ایم؛ زمان‌بندی این کار را باید وزارت کشور در آستانه انتخابات اعلام کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت کشور برای شناسایی و معرفی معتمدین برای برگزاری انتخابات زمان مشخص کرده است، گفت: حتما وزارت کشور این زمان را اعلام می‌کند، اما اکنون چنین ابلاغیه‌ای ارسال نشده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شهریار ، انتخابات ، رایانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار