«دهه بصيرت» يادآور دو حماسه شكوهمند و بيادماندني در تاريخ معاصر اين سرزمين الهي است. حماسه هاي جاوداني كه ، بصيرت، ايمان ديني و ولايت مداري امت عاشورايي بن مايه و جوهره هر دوي آنها را تشكيل مي دهند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در ادامه این پیام آمده است : نوزدهم دي ماه 56 ، تداعي گر خروش انقلابي مردم مؤمن و ولايتمدار شهر بيداري و بصيرت و پيشقراولان عرصه جهاد و شهادت در قلب سكوت و خفقان و سياهي است. خروشي كه خواب پريشان دژخيمان پهلوي را بر آشفت و پايه گذار حماسه اي عظيم و ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي شد. حماسه اي بزرگ و با شكوه كه به عنوان نقطه عطف ، همواره بر تارك تاريخ زرين انقلاب اسلامي مي درخشد و حماسه بي بديل نهم دي 88 ،تجلي حضور مؤمنانه و تؤام با بصيرت امتي آگاه و هوشيار است،كه با حضور به موقع در صحنه، چشمان فتنه و طمع دشمناني را كه با زهي خيال باطل، قصد براندازي نظام اسلامي را داشتند، كوركرد. حضور آگاهانه و پرشور مردم بصير و فهيم ايران اسلامي در راهپيمايي نهم دي، ضمن تجديد بيعت مجدد با امام(ره) و ولايت، شاهکاری زیبا و ماندگار از حماسه، بصیرت و اتحاد را خلق کرد. عظمت اين حضور عظيم و سرنوشت ساز ضمن نمايش جهاني اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، نشان داد كه اين ملت همواره و در هر لحظه قدردان نعمت گران سنگ ولايت و پايبند به اصول و ارزش هاي انقلاب بوده و در گذر از آزمون حوادث زمان، محكوم به تكرار تاريخ نيست.
دهه بصيرت فرصت نابي براي پاسداشت و تبيين بيشتر ابعاد اين دو حماسه جاودان براي نسل هاي امروز و آينده سازان ايران اسلامي است. ضمن گراميداشت اين دهه مبارك، ياد و خاطره حماسه آفرينان عرصه بصيرت و بيداري و شجاعت و شعور ديني و انقلابي را گرامي داشته و خالصانه ترين درودها را به روان پاك تمامي شهداي انقلاب اسلامي تقديم مي كنيم. اميد كه با حركت بر حول محور ولايت و تكيه بر بصيرت و آگاهي كه عامل اصلي خنثي سازي توطئه ها و ترفندهاي دشمنان است، نظام مقدس جمهوري اسلامي همچنان بالنده و پرشتاب در مسير تعالي و پيشرفت گام برداشته و زمينه تحقق حكومت جهاني را فراهم نمايد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.