همايش گفتگو درباره حق مردم بحرين براي تعيين سرنوشت خود در امان پايتخت اردن برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ شرکت کنندگان در اين همايش بر عادلانه بودن خواسته هاي مردم و مخالفت با دخالت هاي خارجي در امور اين کشور تاکيد کردند.  اين همايش با عنوان "انقلاب فراموش شده بحرين" برگزار شد. 

محمد الجيوسي کارشناس مسائل سياسي گفت: در اين همايش اوضاع بحرين از زاويه انقلاب که در واقع انقلابي فراموش شده در ميان کشورهاي عربي به شمار مي رود و نيز واقعيت هايي که مردم بحرين با آن روبرو هستند اعم از ظلم و ستم رژيم سياسي اين کشور عليه مردم بررسي شد. سخنرانان در اين همايش بر عدالت مسئله بحرين در برابر ظلم و ستم رژيم اين کشور تاکيد کردند و افزودند مردم اين کشور حق دارند نظرات خود را به صورت مسالمت آميز بيان کنند. 

منيره القهوچي نويسنده عرب که در اين همايش حضور داشت به افزايش ظلم و ستم عليه مردم بحرين اشاره کرد و افزود مردم اين کشور خواستار حقوق مشروع و انساني خود هستند اما اين رژيم سرکوبگر همچنان به قتل و سرکوب اين ملت ادامه مي دهد. انقلاب بحرين فراموش شده است. 

رنا سعدالدين از جمله شرکت کنندگان در همايش گفت: آنچه در بحرين روي مي دهد يک انقلاب مسالمت آميز است و مردم خواسته هاي به حق و مشروع خود را مطرح مي کنند. اين در حاليست که حوادث بحرين بايکوت رسانه هاي شده است و اخبار حوادث اين کشور منعکس نمي شود و انقلاب اين کشور به عنوان انقلابي غيرقانوني به تصوير کشيده مي شود. 
برچسب ها: اردن ، همایش ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار