يکي از رهبران جمعيت اسلامي الوفاق بحرين تصريح کرد غيبت سران چهار کشور شوراي همکاري خليج فارس در سي و سومين نشست سالانه اين شورا در منامه پايتخت بحرين نشانه بيزاري آنها از اوضاع سياسي در اين کشور است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به  نقل از  شبکه اللؤلؤ ؛ عبدالجليل خليل افزود نبود نماينده سياسي در نشست شوراي همکاري خليج فارس در بحرين نشان از بيزاري از اوضاع سياسي در اين کشور قلمداد مي شود.وي در پاسخ به سئوالي تصريح کرد پيام آمريکا به اين نشست بسيار روشن و مشخص است يعني اينکه تمامي زندانيان را آزاد کنيد و با مخالفان وارد گفتگو شويد.

عبدالجليل خليل از کشورهاي عضو شوراي همکاري خليج فارس خواست رژيم آل خليفه را ترغيب کنند تا نيروهاي امنيتي خود را از روستاها بيرون ببرد و تمامي زندانيان سياسي را آزاد کند و بعد از آن با مخالفان وارد گفتگوي جدي شود.در بحرين مشکل اساسي بين شيعه و سني وجود ندارد اما رژيم آل خليفه از اين موضوع سوء استفاده مي کند و به اختلافات دامن مي زند. اساس مشکلات در بحرين اختلافات سياسي و درخواستهاي سياسي عادلانه است و رژيم مسئول خواسته هاي مردمي است.

وي تصريح کرد : اکنون  بيست و دو ماه از بحران  در اين کشور مي گذرد ، دولت حتي نتوانسته يک گام براي حل وفصل بحران بردارد.عبدالجليل خليل افزود بدون شک اگر ثبات در اين کشور برقرار شود ، دولت به خواسته هاي مردمي پاسخ مثبت دهد ، گزينه امنيتي را کنار بگذارد و به راه حل سياسي روي بياورد بدون شک ثبات بيشتري حاکم خواهد شد.
برچسب ها: بحرین ، بیزاری ، منامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار