سرپرست کمیته فوتبال ساحلی درباره قرعه کشی رقابتهای فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی 2013 تاهیتی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، خسرو ابراهیمی دراین باره گفت: قرعه کشی این رقابتها انجام شد و همانطور که خبرش هم منتشر شد ایران با تیم های عراق و چین همگروه شده است. شاید در نگاه اول گروه ما آسان به نظر بیاید اما همه تیم ها در حال کار کردن هستند و همه بازیها برای ما مهم هستند. ما در فینال بازیهای المپیک آسیایی چین را بردیم و حالا آنها مطمئنا می آیند تا شکست نخورند. آنطور هم که شنیده ایم تیم ملی فوتبال ساحلی عراق با مربیان برزیلی، روسی و اوکراینی مذاکره کرده است.

ضمن اینکه پس از اردوی ما در برزیل تیم های ملی فوتبال ساحلی قطر و ژاپن هم به برزیل رفته اند و اردویشان را در آن کشور برگزار کرده اند. در تمام مدت حضور ما در برزیل هم کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ژاپن که در یکی از تیم های باشگاهی برزیل شاغل است بازیهای ما را زیرنظر گرفته بود و مرتب نکته برداری می کرد.

ابراهیمی ادامه داد: در آسیا تنها سه تیم به جام جهانی صعود می کند و این کار ما را سخت تر خواهد کرد. علاوه بر بحرین، امارات، ژاپن و عمان که از مدعیان همیشگی فوتبال ساحلی هستند تیم های فلسطین و لبنان و همین چین هم به مدعیان اضافه شده اند و رقابتها بسیار نزدیک و حساس است.

سرپرست کمیته ساحلی در پایان گفت: تیم ملی ساحلی از 17 دی ماه به اردویی در بندرعباس می رود و این اردو تا 23 دی ادامه خواهد داشت. اردوی آخر ما درتهران خواهد بود که 28 دی ماه است و پس از آن به قطر خواهیم رفت تا در رقابتها شرکت کنیم. اميدوارم پس از صعود به جام جهانی، طبق توافقاتی که شده غرب آسیا اولین دوره رقابتهای فوتبال ساحلی کشورهای غرب آسیا را در جزیره کیش برگزار خواهیم کرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار