رييس پليس راهنمايي و رانندگي مشهد گفت: در 12 ساعت گذشته 488 تصادف خودرو به علت ريزش برف و لغزندگي معابر در مشهد به وقوع پيوست.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبر نگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرهنگ اسماعيلي با اعلام اين خبر عنوان کرد: بيشتر اين تصادف ها منجر به خسارت مالي شده است. 
رييس پليس راهنمايي و رانندگي مشهد گفت: از مجموع اين تعداد تصادف 300 مورد از سوي ماموران راهنمايي و رانندگي با حضور در صحنه رسيدگي شده و بقيه آنها با رضايت طرفين پايان يافته است.  
وي در ادامه اظهار داشت: با توجه به لغزنده بودن و يخ زدگي سطح معابر، رانندگان ضمن رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي با احتياط رانندگي کرده و در صورت لزوم از زنجير چرخ استفاده کنند. 
رييس پليس راهنمايي و رانندگي مشهد همچنين از رانندگان درخواست کرد در روزهاي برفي از چرخش و انحراف ناگهاني خودرو، ترمز ناگهاني و فشار دادن ناگهاني پا بر روي پدال گاز خودداري کنند.
وي با اشاره به پرداخت حق بيمه به تصادف هاي خسارتي تا سقف 31 ميليون و 500هزار ريال بر اساس سازش طرفين بدون حضور ماموران راهنمايي و رانندگي خاطر نشان كرد: رانندگان در اين نوع تصادف ضمن سازش براي اخذ حق بيمه به شرکت هاي بيمه مراجعه کنند. 
بارش برف که از سه شنبه شب در خراسان رضوي آغاز شده، تردد خودروها را در شهر مشهد و همچنين بيشتر محورهاي ارتباطي اين استان مختل کرده است./ف
برچسب ها: تصادف ، خودرو ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار