فرماندار اردبیل گفت: تا پایان دولت دهم تلاش می‌کنیم واحدهای مسکن مهر را که در مرکز استان اردبیل در حال احداث است تکمیل کرده و تحویل متقاضیان دهیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ یوسف اکبری افزود: در شهرستان اردبیل در حال حاضر 12 هزار واحد مسکن مهر در مجتمع‌های متعدد در حال ساخت است که با تلاش پیمانکاران و همچنین خود مالکین سعی داریم این واحدها هرچه سریعتر تکمیل شده و تا شهریورماه سال آینده طبق وعده داده شده به متقاضیان واگذر شود.

وی مهم‌ترین این طرحها را شامل مسکن مهر رسالت، امام عصر (ع) پیله‌سحران، شام‌اسبی و مسکن مهر مناطق اطراف اردبیل توصیف کرد و گفت: همکاران ما در دستگاه‌های اجرایی به ویژه مجموعه‌های زیرساختی و زیر بنایی سعی می‌کنند برای این واحدهای مسکونی، آب، برق، گاز و فاضلاب را مهیا کرده تا در این زمینه صاحبان مسکن مهر با مشکلی خاص روبه‌رو نشوند.

فرماندار اردبیل همچنین به بازدیدهای مکرر از واحدهای مسکن مهر در چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: ما در این دید و بازدید‌های میدانی و برگزاری جلسات با متولیان امر سعی کردیم آنها را به تکمیل طرحها و تحویل این مجموعه‌ها به متقاضیان در موعد مقرر قانع کنیم که امیدواریم در این زمینه سهولت ایجاد شود.

وی در ادامه طرح مسکن مهر را جزو اقدامات انقلابی و ماندگار دولت نهم و دهم دانست و گفت: ما در فضایی به دور از التهاب سعی کردیم با تولید مسکن از تنش‌های بازار زمین و مسکن که در سال‌های گذشته به وجود آمده بود بکاهیم که این کاستن از التهابات در سایه تولید مسکن مهر با همراهی تمام دستگاه‌ها میسر شده است.

فرماندار اردبیل در ادامه افزود: در احداث مسکن مهر باید فضاهای آموزشی،‌ بهداشتی و فرهنگی نیز در دستور کار قرار گیرد که در این زمینه وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان تاکید کردند تا مجموعه‌هایی نظیر مدارس، مساجد و فروشگاه‌های تامین مایحتاج مردم در این مجتمع‌ها دایر شده و راه‌اندازی شود/س 

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.