دبیر اولین "جایزه جهانی بیداری" گفت: برپایی نمایشگاه "جایزه جهانی بیداری" در اصفهان به دلیل جایگاه این شهر از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان امیر عبدالحسینی برگزاری نمایشگاه جایزه جهانی بیداری را به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و در پنج محور پایداری در برابر نظام سلطه، خیزش برای عدالت، مبارزه با استبداد، بیداری اسلامی در جهان معاصر و جنبش وال استریت ذکر کرد .

دبیر اولین "جایزه جهانی بیداری" با بیان اینکه فراخوان نمایشگاه "جایزه جهانی بیداری" با پیام حقیقت دنیای امروز، نوید بخش فردایی نیک در سه بخش پوستر عکس و کاریکاتور منتشر شد گفت: آثار رسیده از 89 کشور جهان و ایران بود.

وی افزود: حضور داوران و میهمانان از کشورهای دیگر باعث رونق و استقبال از این جشنواره شد و هنرمندان از کشورهای مختلف نظیر انگلیس، امریکا، ایتالیا، آلمان و... در بخش مسابقه شرکت کردند.

دبیر اولین "جایزه جهانی بیداری" تصریح نمود: جایزه جهانی بیداری نگاه جامعه هنری به مسایل انسانی و جامعه ی روز جهانی بود و هنرمندان آثار خود را با همین رویکرد ارسال کردند و آثار ارسال شده از نظر محتوا و کیفیت جزو آثار تراز اول و برتر است.

گفتنی است نمایشگاه "جایزه جهانی بیداری" از 27 آذر ماه تا 18 دی ماه، شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 تا17:30 و جمعه ها از ساعت 15 تا 17:30 در موزه هنرهای معاصر اصفهان واقع در خیابان استانداری دایر است ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.