بنابر اعلام پليس، اين هدايا بين روزهاي جمعه و دوشنبه گذشته در داخل بيمارستان كه مراجعان به آن دسترسي ندارند، ربوده شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اوضاع نابسامان اقتصادي در انگليس سارقان را وادار كرده است كه حتي از هداياي كريسمس كودكان بيمار در يكي از بيمارستان هاي لندن نيز صرف نظر نكنند و هداياي اين كودكان بينوا را به سرقت ببرند.

پليس انگليس سه شنبه پس از سرقت شدن هداياي كريسمس كودكان بيمار در بيمارستان گريت اورموند استريت لندن، در اقدامی عجیب و منفعلانه از مردم براي يافتن سارقان تقاضاي كمك كرد.

هداياي سرقت شده شامل دي وي دي، كنسول و بازي هاي ويدئويي و اسباب بازي بود كه با پول صندوق خيريه بيمارستان براي كودكان بستري در بخش مراقبت هاي ويژه خريداري شد بود .چند ساعت پس از اعلام اين سرقت، بيمارستان اعلام كرد يكي از حاميان مالي ديرينه امور خيريه به جاي هداياي سرقت شده، هداياي ديگري را تحويل بيمارستان داده است.



بنابر اعلام پليس، اين هدايا بين روزهاي جمعه و دوشنبه گذشته در داخل بيمارستان كه مراجعان به آن دسترسي ندارند، ربوده شد.

سخنگوی پليس لندن با اظهار تاسف از این موضوع تاکید کرده که سرقت هداياي كودكان بسيار بيمار كه نمي توانند در ايام اين جشن ها در خانه هاي خود باشند ، كاري بسيار غير انساني است. وي از همه كساني كه درباره اين سرقت اطلاعاتي دارند خواست با پليس تماس بگيرند.

این اتفاق بازتاب بسیاری بدی در شبکه های اجتماعی داشته و کاربران این کشور معتقدند با این اقدام، سارقان آبروی انگلیس را برده اند و کارشان بسیار بی رحمانه بوده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.