معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش گردهمایی روحانیان و طلاب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های ارومیه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا عبدی‌فام در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، اظهار داشت: گردهمایی روحانیان اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های ارومیه و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه فردا همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

وی ایجاد تبادل بین طلاب و روحانیان دانشگاه‌های ارومیه، بررسی افزایش مؤلفه‌های پژوهش با تکیه بر تولید دانش و علوم اسلامی، ارائه راهکارهای عملی پژوهش محور کردن دروس دینی و ایجاد حلقه‌های ارتباطی میان حوزه و دانشگاه را از اهداف برگزاری این گردهمایی عنوان کرد.

عبدی‌فام اضافه کرد: در این گردهمایی از آیت‌الله سید علی‌‌اکبر قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری و از مفسران نامی قرآن کریم به عنوان پژوهشگر برتر تجلیل می‌شود.

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: این مراسم عصر روز دوشنبه 27 آذر ماه سال جاری در محل حوزه علمیه ارومیه برگزار می‌شود.

عبدی‌فام با بیان اینکه 30 نفر از روحانیان اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های ارومیه در این گردهمایی حضور دارند، تصریح کرد: در این مراسم در ارتباط با اهمیت موضوع پژوهش و راه‌های تشویق برای افزایش روحیه پژوهش‌گری طلاب بحث و سخنرانی می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه آثار تحقیقی و پژوهشی طلاب در هفته پژوهش اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به اینکه کثرت علما و آثار ارسالی زیاد است، جمع‌آوری مقالات و طرح‌های تحقیقی زمان‌بر است، اما تلاش می‌شود این نمایشگاه در موعد مقرر با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برگزار شود./س

برچسب ها: ارومیه ، علیمه ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.