اکرمی گفت: در جهت صیانت از حقوق عامه؛ مشکل قطع آب در برخی از نقاط کازرون که قرار بود تا ۴۸ ساعت به طول انجامد، رفع شد.

کاظم اکرمی رئیس منطقه ۳ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس اظهار کرد: در جهت صیانت از حقوق عامه و با ورود بازرسی این استان مشکل قطع آب برخی از نقاط کازرون که قرار بود تا ۴۸ ساعت به طول انجامد در کمترین زمان ممکن مرتفع شد.

او با اشاره به قطع آب در برخی از نقاط شهرستان کازرون بیان کرد: به دنبال اعلام گزارشی مبنی بر قطع آب در این شهرستان به علت شکستگی و تعمیرات خط اصلی آبرسانی این شهرستان، گروه امور اقتصادی ماموریت یافت به موضوع ورود کند.

اکرمی با بیان اینکه قرار بود قطع آب ۴۸ ساعت به طول انجامد، گفت: با توجه به گرمی شدید هوا در این منطقه، بازرسی استان فارس رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار داد و طی هماهنگی با مدیرعامل آب منطقه‌ای استان و اعزام تیم تعمیرات به شهرستان، در حالی که چند ساعت بیشتر از قطع آب نمی‌گذشت، این مشکل رفع شد.

بازرس کل استان فارس با تاکید بر اینکه احیای حقوق عامه و صیانت از آن یکی از موضوعات اولویت دار سازمان بازرسی است، یادآور شد: ورود به دغدغه‌های مردمی و رفع مشکلات آن‌ها از موضوعاتی است که به جد از سوی بازرسی پیگیری و دنبال می‌شود.


بیشتر بخوانید

 قطع آب برخی شهروندان در کازرون


برچسب ها: قطع آب ، تعمیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
آب ما در کازرون روز 4 شهریور قطع شد بعد روز پنجم شهریور تازه اطلاعیه دادن که از پنجم شهریور آب قطع می شود در صورتی که روز قبلش (4 شهریور) آب قطع شده بود و پنجم شهریور آب قطع نشد. کارشون مثل ضرب المثل «کار دیو وارونه است» می باشد. خدا به خیر کند
آخرین اخبار