استاندار مسندم کشور عمان دیشب با هیئت همراه از راه دریایی و با کشتی وارد اسکله شهید باهنر بندرعباس شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس  خلیفه المرداس الیوسعیدی با 40 نفر از روسای شرکتهای بازرگانی ،صنعت و معدن و اتاق های بازرگانی و هیئتی متشکل از بخش خصوصی در سفر دو روزه به هرمزگان از قابلیتهای و بخشهای اقتصادی و بازرگانی این استان بازدید می کنند.
استاندار هرمزگان گفت: اجلاس مشترک چهارم مبنای این ملاقات بود و ارتباطات مناسب بین هرمزگان و مسندم الگوی خوبی برای دیگر استانهای منطقه است.
عزیزی افزود: در این سفر زمینه ای برای ارتباطات بیشتر بین این دو استان فراهم می شود و در این دیدار دو روزه مقامات استان مسندم از واحدهای صنعتی و اقتصادی بخش های خصوصی و دولتی هرمزگان بازدید می کنند.
وی گفت: نشست مشترک بخش خصوصی استان هرمزگان و مسندم در برنامه این سفر است و بررسی تفاهمنامه های قبلی و برطرف سازی موانع تفاهمنامه های قبل از محور های این نشست است.
استاندار هرمزگان گفت: رسیدن به توافق مشترک برای تفاهمنامه جدید واراده جدی در توسعه و عمق بخشی به ارتباطات 2 استان و آشنایی با ظرفیت های موجود هرمزگان از دیگر اهداف پیش بینی شده این سفر است.
استاندار مسندم نیز در این دیدار گفت: ارتباط بیشتر با جمهوری اسلامی ایران به ویژه استان هرمزگان و آشنایی با بخش های اقتصادی خصوصی و دولتی از مهمترین اهداف سفر به استان هرمزگان است.
آقای خلیفه المرداس الیوسعیدی افزود: در این سفر در تلاش هستیم تا موانع تفاهمنامه های قبلی برطرف و شود و با امضای تفاهمنامه جدید روابط راهبردی بین ما و جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته توسعه یابد./س

برچسب ها: استاندار ، مسندم ، عمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.