تعدادي از کهنه سربازان آمريکايي با مشکلات مزمن جسمي روبرو هستند که حين خدمت دچار آن شده اند ولي ارتش و اداره کهنه سربازان به اين افراد توجه نمي کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ پايگاه اينترنتي « مشکلات مزمن » اعلام کرد : يک سرگرد ارتش آمريکا پس از بيش از هفت سال و پنج بار تقاضا ، توانسته است نشان افتخار « قلب ارغواني » دريافت کند.اين نظامي آمريکايي که ميشله ديارمن نام دارد ، در مدت چند ماه به سبب قرار داشتن نزديک دو محل مختلف انفجار بمب دچار آسيب هاي مغزي شده است.

آنچه موجب رنجش بيشتر مي شود اين است که ارتش تا همين اواخر از اعطاي نشان قلب ارغواني که به خانواده کشته شدگان و زخمي ها اعطا مي شود به نظامياني که دچار آسيب مغزي شده بودند خودداري مي کرد.ارتش آمريکا اخيرا با تغيير قوانين خود اعلام کرده است نظامياني  که دچار آسيب مغزي مي شوند نيز واجد شرايط دريافت نشان قلب ارغواني هستند.

ارتش آمريکا اين تصميم را پس از آن اتخاذ کرد که تعداد زيادي از کهنه سربازاني که سال دو هزار و ده دچار آسيب هاي مغزي شده بودند شکايت کردند.مشخص نيست چگونه افرادي مي توانند بگويند آسيب مغزي به منزله زخمي شدن افراد نيست و به اين شکل آمريکا به کهنه سربازان اين کشور بي توجهي مي کند.
برچسب ها: سرباز ، آمریکا ، زخمی ، کهنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار