دبیر سیاسی اتحادیه اسلامی دانشجویان مستقل گفت: تشکل‌هایی که از مسیر اصلی خود منحرف شوند و در جهت منافع احزاب و گروه‌های سیاسی عمل کنند قطعا عاقبت خوبی در انتظارشان نخواهد بود.

علیرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: در دوران اصلاحات مشکلات اساسی دانشجویان مرتبط با مسائل سیاسی کشور بود ولی در این چند سال اخیر دانشجویان اولویت را بر مسائل فرهنگی گذاشته‌اند در حاليكه در برخي از رسانه‌ها بدین گونه مطرح نمي‌شود.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: برخي افراد و خبرگزاري‌هاي اصلاح‌طلب در پي تخريب دانشجويان هستند و اينكه جنبش دانشجویی را به عنوان پیاده‌ نظامان احزاب می‌دانند و حتي حاضرند جنبش دانشجویی در دانشگاه‌ها وجود خارجی نداشته باشد.

کریمی با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند جنبش دانشجویی را از زمینه‌های اصلی خود منحرف کنند، افزود: نشان دادن چهره دانشجویی به عنوان برانداز و مخالف نظام در واقع از جمله فعاليت‌هايي است كه مي‌خواهند تا از اين طريق ماهیت جنبش دانشجویی‌ را تغيير دهند.

وی با اشاره به ماهيت ضداستکباری بودن جنبش دانشجويي ابراز داشت: دانشجویان و تشکل‌هایی که از مسیر اصلی خود منحرف شوند و در جهت منافع احزاب و گروه‌های سیاسی عمل کنند قطعا عاقبت خوبی در انتظارشان نخواهد بود و نمونه عینی آن را در سال‌های 76 تا 84 در میان برخی از تشکل‌های دانشجویی شاهد بودیم.

اين فعال دانشجويي  کشور با اشاره به شأن جنبش دانشجویی تصریح کرد: حمایت از افراد و احزاب خاص به دور از شأن دانشجو است و این امر ضربات جبران‌ناپذیری به شاکله دانشجویی خواهد زد و همه در فضای دانشگاهی باید مراقب باشند در پازل جریانات سیاسی بازی نکنند.

دبیر سیاسی اتحادیه دانشجویان اسلامی مستقل دانشگاه‌های در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری باید به جای اعلام حمایت از مصادیق به گفتمان‌سازی مشغول باشند و مردم از طریق فعالیت‌های دانشجویی با آگاهي در انتخاب شخص مورد نظر براي رياست جمهوري عمل خواهند كرد.

 انتهاي پيام/

برچسب ها: کریمی ، اصلاحات ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار