مرتضوي با ابراز تأسف از كساني كه در بررسي متون قانوني و بررسي مباحث انتخابات زحمت نمي كشند و مسائل را چكش كاري و مطالعه نمي كنند اظهار داشت؛ بايد همواره در نظر داشته باشيم كه با خوب آموزش دادن و آموزش ديدن، اين مسئله قابل برطرف شدن است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور سيدصولت مرتضوي معاون سياسي وزير كشور در جلسه توجيهي مسئولان آموزش انتخابات استانداريهاي سراسر كشور ضمن اشاره به اينكه ما در پايان كارنامه كاري خود در دولت، در يك آزمون بزرگ الهي قرار گرفته‌ايم، از انتخابات رياست جمهوري پيش رو به عنوان انتخاباتي بزرگ و به تمام معنا ملي كه اثر بخشي آن بي‌شك جهان شمول است، ياد نمود.

وي در ادامه تأكيد كرد: آنچه مسلم است صحت عمل؛ مهمترين تكليف شرعي و قانوني ماست و حال اگر خواستيم صحت عمل داشته باشيم لازمه آن درست و صحيح عمل كردن است كه همان درست انديشيدن است.

مرتضوي در ادامه با ابراز تأسف از كساني كه در بررسي متون قانوني و بررسي مباحث انتخابات زحمت نمي‌كشند و مسائل را چكش كاري و مطالعه نمي‌كنند، اظهار داشت: بايد همواره در نظر داشته باشيم كه با خوب آموزش دادن و آموزش ديدن اين مسئله قابل برطرف شدن است.

معاون سياسي وزير كشور با تأكيد بر امانتداري، تقوا و نيت براي رضاي الهي در بحث آموزش و كار انتخاباتي تصريح كرد: وزارت كشور يك نهاد حاكميتي و سياسي است و سياست به معناي تدبير صحيح است. سياستي كه علاوه بر رعايت عدالت و تقوا، به حق الناس نيز اهتمام تام داشته باشد. سياستي كه نگاه انسان به مخاطبش نگاه توام با محبت و مهرورزي و دوستي باشد و همه اينها را بايد آموزش داد.

سيد صولت مرتضوي در پايان، جمهوري اسلامي را به فضل الهي نظام مستحكم، متكي به پشتوانه ملت و داراي رهبري فرزانه، حكيم ، آينده نگر، دور انديش، با صلابت و داراي استراتژي دانستند و تأكيد كردند كه ما اولين جلسه راجع به انتخابات را به مسئولين آموزش اختصاص داده ايم و اين يعني آنكه از نظر ما و آقاي وزير و همچنين دولت، آموزش در انتخابات، از مهمترين كارهاست.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار