نماينده ساري با انتقاد از عملكرد برخي دستگاهها در امدادرساني به سيل‌زدگان مازندران و گلستان گفت: متاسفانه در جريان سيل اخير در استان‌هاي شمالي كشور دستگاههاي اجرايي از جمله وزارت كشور و سازمان مديريت بحران آنگونه كه انتظار مي‌رفت عمل نكردند و لذا مشكلات آسيب‌ديدگان اين منطقه كماكان به قوت خود باقي است.

سيدرمضان شجاعي‌كياسري نماينده مردم ساري در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به سيل اخير در استانهاي شمالي كشور كه منجر به جان‌باختن تعدادي از هموطنانمان شد، گفت: اقدامات صورت‌گرفته در راستاي حل مشكلات و معضلات به وجود آمده در منطقه سيل‌زده كافي نبوده و مردم اين منطقه كماكان نيازمند امدادرساني هستند.

وي در ادامه با اشاره به سفر معاون اول رئيس‌جمهور به مازندران پس از حادثه سيل افزود: سفر رحيمي صرفا جهت تصويب قوانين بوده و تاكنون اقدام عملي موثري صورت نگرفته است.


عضو كميسيون شوراها و امور داخلي كشور همچنين تصريح كرد: لايروبي سيلاب از شهرها و تخليه آن از واحدهاي مسكوني آسيب‌ديده از مهم ترين اقداماتي است كه بايد توسط مسئولان ذيربط انجام شود.

شجاعي كياسري در پايان خاطرنشان كرد: وقتی چنین سیلی این همه خسارات به دنبال داشته است، این نگرانی جدی برای کمیسیون به وجود آمده است که اگر این حادثه بیشتر بود یا حادثه‌ای در کلانشهرها اتفاق می‌افتاد، ستاد مدیریت بحران چه اقدامی می‌خواست انجام دهد و در این زمینه جای نگرانی بسیاری وجود دارد.
انتهاي پيام/س2



برچسب ها: سیل ، بهشهر ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار